Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Toydoll schreef:Ik vindt trouwens jouw paardje anneOmie idd een mooier hoofd heeft en prachtige manen.
Zoals je ziet heb je tussen de arabieren ook veel verschillende type arabs lopen.. voor ieder wat wils...
Ik hou persoonlijk ook niet van die hele kleine smalle iele arabieren maar er zijn tegenwoordig genoeg arabs die groter en wat voller zijn. AnneOmie schreef:Dank je welZoals je ziet heb je tussen de arabieren ook veel verschillende type arabs lopen.. voor ieder wat wils...
Ik hou persoonlijk ook niet van die hele kleine smalle iele arabieren maar er zijn tegenwoordig genoeg arabs die groter en wat voller zijn.
Dit vinden WIJ ALS FOKKER nu juist zo belangrijk
Ach ja, ieder zijn smaak
Arabsrulezz schreef:Achja smaken verschillen he ik kan niet zeggen dat jij een Arab mooi moet vinden,maar sorry wat zeg jij je mening lomp!!
En ik zal maar eens eerst me een beetje ergens in verdiepen voor je zegt dat een Poolse Arab geen dish heeft.
Haha en een Arab aanstellerig, ik denk dat ze 1 van de slimste rassen zijn maargoed misschien dat jij te lomp bent om ze te begrijpen en ermee op te gaan he
Maar dat komt misschien weer omdat ze een super uithoudings vermogen hebben. Iig vindt ik jou reactie 'lomper' dan de mijne:P horseranch schreef:Ik houd nu wijselijk mijn mond.
Onze voorkeur gaat dan ook meer uit naar de showarabier, die meer de RASTYPISCHE kenmerken vertonen. Blijkbaar houdt niet iedereen daarvan, zelf niet de mensen die arabieren hebben (sportarabieren dan wel te verstaan)![]()
Dit vinden WIJ ALS FOKKER nu juist zo belangrijk
Ach ja, ieder zijn smaak
![]()
PS: wil je weten wat showarabieren zijn, check de website
Gelukkig is er onder de arabieren ook nog voor ieder wat wils
Ik hou trouwens van alle arabs hoor
Mijn persoonlijke voorkeur ligt ook bij de stevigere arab omdat ik zelf ook geen klein en supermager poppetje ben
horseranch schreef:Dan heb jij hele kleine iele oogjes.![]()
Kom eens bij ons op het erf. Zal ik d'r eens van stal halen, dan wil ik je NOG WEL EEN KEER horen![]()
![]()
Hoezo kortzichtig, bah
Maar ik ben dan ook wel grote stevige paarden gewend..
Dat vind ik van maar weinig Arabieren..

jasmintjhu schreef:1:fjord gewoon geen uitstraling en er zit echt niks in
2:tinker ik hoed niet van zulke slome paarden
3:haflinger/ijslander te sloom en geen uitstraling
Sunshine1 schreef:Hoezo fjord geen uitstraling? Dan ken je ze niet!!! Fjorden hebben juist heel veel uitstraling, tinkers sloom? haha denk ik ook, en by the way... ik heb nog nooit een slome haflinger of ijslander gezien.... Dus.... waar heb je het over??????