minst favoriete rassen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 21:51

AnneOmie, ben het met je eens hoor Lachen

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 21:57

Ik vindt trouwens jouw paardje anneOmie idd een mooier hoofd heeft en prachtige manen.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 22:10

Toydoll schreef:
Ik vindt trouwens jouw paardje anneOmie idd een mooier hoofd heeft en prachtige manen.

Dank je wel Haha! Zoals je ziet heb je tussen de arabieren ook veel verschillende type arabs lopen.. voor ieder wat wils... Tong uitsteken Ik hou persoonlijk ook niet van die hele kleine smalle iele arabieren maar er zijn tegenwoordig genoeg arabs die groter en wat voller zijn.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 22:11

snowdon schreef:
AnneOmie, ben het met je eens hoor Lachen

Haha! Ben blij dat ik eindelijk eens verstandig overkom *LOL*

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 22:35

AnneOmie schreef:
Dank je wel Haha! Zoals je ziet heb je tussen de arabieren ook veel verschillende type arabs lopen.. voor ieder wat wils... Tong uitsteken Ik hou persoonlijk ook niet van die hele kleine smalle iele arabieren maar er zijn tegenwoordig genoeg arabs die groter en wat voller zijn.

Ja idd je hebt ook wel gelijk, er was dus ook een meisje met een grote arabier die had ook wel een mooi hoofd, maar zij zei dus dat dat een poolse arabier is.. maar dat had ze blijkbaar mis:P maar die vondt ik ook al mooier... eigenlijk zijn idd alle paarden schoonheden, maar is de arabier mijn minst favo ras.

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 22:35

Ik houd nu wijselijk mijn mond.
Onze voorkeur gaat dan ook meer uit naar de showarabier, die meer de RASTYPISCHE kenmerken vertonen. Blijkbaar houdt niet iedereen daarvan, zelf niet de mensen die arabieren hebben (sportarabieren dan wel te verstaan) Cool Cheese! Dit vinden WIJ ALS FOKKER nu juist zo belangrijk Ach ja, ieder zijn smaak Clown
PS: wil je weten wat showarabieren zijn, check de website Bloos

jazz-fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 22:38

Citaat:
Ik hou persoonlijk ook niet van die hele kleine smalle iele arabieren maar er zijn tegenwoordig genoeg arabs die groter en wat voller zijn.

nou dan ben je bij de NLse arab aan het juiste adres Scheve mond

Arabsrulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 22:44

Achja smaken verschillen he ik kan niet zeggen dat jij een Arab mooi moet vinden,maar sorry wat zeg jij je mening lomp!!
En ik zal maar eens eerst me een beetje ergens in verdiepen voor je zegt dat een Poolse Arab geen dish heeft.

Haha en een Arab aanstellerig, ik denk dat ze 1 van de slimste rassen zijn maargoed misschien dat jij te lomp bent om ze te begrijpen en ermee op te gaan he Knipoog

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 22:45

Arabsrulezz, voor wie is je reactie bestemd?

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 22:55

Arabsrulezz schreef:
Achja smaken verschillen he ik kan niet zeggen dat jij een Arab mooi moet vinden,maar sorry wat zeg jij je mening lomp!!
En ik zal maar eens eerst me een beetje ergens in verdiepen voor je zegt dat een Poolse Arab geen dish heeft.

Haha en een Arab aanstellerig, ik denk dat ze 1 van de slimste rassen zijn maargoed misschien dat jij te lomp bent om ze te begrijpen en ermee op te gaan he Knipoog

Die is voor mij denkik, maar ik geloof dat ik dat oerlelijk al had terug genomen hoor, dat meende ik eigenlijk ook niet want eigenlijk zijn alle paarden ontzettend mooie dieren.

En zoals ik ook al had gezegt, was er dus een meisje die zown poolse arabier had en die beweerde dat, dat verzin ik niet zelf ofzo. Zij zei dat ze een poolse arab had gekozen omdat die groter waren en een mooier hoofd hadden, ze had die zelf gefokte dus dan neem je toch aan dat ze er wel wat van weet?

En aanstellerig had in mijn context niets te maken met inteligentie, maar meer dat ik vaak hoor dat ze erg schrikkerig zijn, of zich zo gedragen om dat ze willen rennen Tong uitsteken Maar dat komt misschien weer omdat ze een super uithoudings vermogen hebben. Iig vindt ik jou reactie 'lomper' dan de mijne:P

jazz-fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 23:00

pot verwijt de ketel Verward

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 23:24

kortom: OK dan! ARABS ARE THE BEST +:)+

QHAhkbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 23:59

eehhh....wel moeilijk

1. Tinker
2. Shetlander
3. Fjord

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 10:52

horseranch schreef:
Ik houd nu wijselijk mijn mond.
Onze voorkeur gaat dan ook meer uit naar de showarabier, die meer de RASTYPISCHE kenmerken vertonen. Blijkbaar houdt niet iedereen daarvan, zelf niet de mensen die arabieren hebben (sportarabieren dan wel te verstaan) Cool Cheese! Dit vinden WIJ ALS FOKKER nu juist zo belangrijk Ach ja, ieder zijn smaak Clown
PS: wil je weten wat showarabieren zijn, check de website Bloos

Hahaha ja in de arabierenwereld heb je ook vaak onderling gevit over de arabier. De ene houdt van de wat stevigere arab (sportarabier) en de ander weer van de slankere kleinere met flinke dish. Idd ieder zijn smaak Tong uitsteken Gelukkig is er onder de arabieren ook nog voor ieder wat wils Knipoog Ik hou trouwens van alle arabs hoor Knipoog Mijn persoonlijke voorkeur ligt ook bij de stevigere arab omdat ik zelf ook geen klein en supermager poppetje ben Haha!

Ik weet dat jij van de showarabieren houdt en je je met de show/fokkerij bezig houdt
Laatst bijgewerkt door AnneOmie op 24-01-05 11:00, in het totaal 1 keer bewerkt

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 10:53

horseranch schreef:

Helemaal mee eens OK dan!

Carnac

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 14:25

Ik hou niet van Hackney's, Tennessee walkers en Saddlebreds enzo...
er zijn natuurlijk wel mooie paarden bij, maar vind gewoon zo verschrikkelijk lelijk hoe ze geshowt worden

joepje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 14:54

horseranch schreef:

Juist ja! OK dan!
Ach ja, helaas zitten er dus toch nog zielige penny kindertjes bij die meteen van alles rond brullen terwijl ze er zelf o zo weinig van af weten.. Verward Echt een voorbeeld van 'de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt".

Snan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 15:29

KindnessM schreef:
k kan niet zeggen wat mijn minst favo ras is... ik denk dat je het meer per paard moet bekijken

Ja idd, maar over het algemeen hou ik niet zo van fjorden.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 15:59

..TIP : .. FJORDEN ARE COOL..!!!

- New Forestpony
- Ijslander...
- Shetlander.. ( wel lieve beesjes..maar zo irritant )

ben zo'n klein-typigge mensje..!!

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 16:04

horseranch schreef:
Dan heb jij hele kleine iele oogjes. Cool
Kom eens bij ons op het erf. Zal ik d'r eens van stal halen, dan wil ik je NOG WEL EEN KEER horen Tong uitsteken
Hoezo kortzichtig, bah

Ik vind d'r ook wel klein en iel eigenlijk.. Tong uitsteken Maar ik ben dan ook wel grote stevige paarden gewend.. Tong uitsteken
Maar ik moet toegeven dat ik d'r best mooi vind.. Dat vind ik van maar weinig Arabieren.. Lachen

Sunshine1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 16:49

Fjorden zijn juist de allerbeste knollies!!!!
ik vind ze veel leuker dan bijv. arabieren, ik heb het nu niet over alle arabieren maar de meeste zijn neurotische druktemakers,

mijn top 3 minst favoriete rassen
1. arabieren (omdat ze zich soms belachelijk aanstellen)
2. appaloosa's (ik vind effen gekleurde paarden gewoon mooier)
3. IJslanders (helaas ze zijn zo klein, en die benen steken er zowat altijd onderuit....)

Sunshine1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 16:54

jasmintjhu schreef:
1:fjord gewoon geen uitstraling en er zit echt niks in
2:tinker ik hoed niet van zulke slome paarden
3:haflinger/ijslander te sloom en geen uitstraling

Hoezo fjord geen uitstraling? Dan ken je ze niet!!! Fjorden hebben juist heel veel uitstraling, tinkers sloom? haha denk ik ook, en by the way... ik heb nog nooit een slome haflinger of ijslander gezien.... Dus.... waar heb je het over??????

judith_slu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 18:23

Sunshine1 schreef:
Hoezo fjord geen uitstraling? Dan ken je ze niet!!! Fjorden hebben juist heel veel uitstraling, tinkers sloom? haha denk ik ook, en by the way... ik heb nog nooit een slome haflinger of ijslander gezien.... Dus.... waar heb je het over??????

je hebt helemaal gelijk, ik heb het nu al heel vaak gezegd en kan wel bezig blijven maar dit topic is niet bedoeld om alle rassen af te kraken ofzo.

heb je een mening die niet zo aardig overkomt houd hem voor jezelf Knipoog
je kunt gewoon zeggen waarom een ras minder leuk is.
dus even weer aardig Ach gut

spettic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 19:26

Toydoll schreef:
ja okay dat oerlelijk zal ik terug nemen je hebt gelijk

Je zal we net in de spiegel hebben gekeken toen je aan oerlelijk dacht Clown

DiLiberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 19:29

ik vind: tinkers, fjorden en ijslanders, haflingers niet zo heel erg 'mooi' maar niet lelijk ofzo.