cheyenne had ook geen naam dat werd dus cheyenne.....tegenwoord chey of toet genaamd, toet voor als ze in de wegstaat (vaak!) en toet zeggen werkt prima...dus heet ze nu meestal toet of toetie
De mijne heet officeel Arizona van Riedijk. Maar toen ze verkocht werd werd ze Arie genoemt ? Voor een merrie :S En toen ik der kocht heten de Amber en zo heet ze nog ook nog maar noem haar ook wel Dikzak
Mijn pony heet Rana van de marshoeve(Rana of meisie) en mijn zusje pony heet fiona van de Marshoeve (Fiona of Fioon) en die van mijn zus Lavina van de marshoeve ( lavina, Lavin, vina) En da andere heten June , elvira van de marshoeve.
Nou dat was het dan groetjes karlijn
ps Kent iemand mscihein een pony die ook van de Marshoeve heet ( achternaam ??) pb me dan asjeblieft!
whisper , maar we noemen hem sander . toen we hem kochte werd die al zo genoemd en hij luisterde al naar zijn naam dus hebbe we het maar zo gehouden. maar ja het is ook een echte Sander
mijn haffiej heet in het echt Wonder Maar zijn bijnaam is dikkiej ookal is hij absoluut niet dik hahahahaha maar naar wonder nluister hij niet roep ik dikkiej komt hij meteen hinnekend aanrennen echt heel erg lief
en op de manege hebben we 3 haffies en die hete winston wibo en de liefste van de drie die ik ook verzorg is maxime. en binnenkort komt er een babyhafje bij. en dan word maxime mama!!