De barock pinto vind ik eeeerg gaaf. Mijn paard is zelf ook een barock pinto, ze moeten volgensmij minimaal 12,5% fries bloed hebben en de mijne heeft 25%. Barock pinto x Kwpn.
RiannaB
Geplaatst: 18-01-16 18:13
Wat een knapperds allemaal weer!
Ik heb gister weer wat foto's gemaakt van mijn paard.
Ons X-je,(QuarterXhaflinger) nog steeds met witte manen en staart.. Donderdag gaat ze naar een andere plekje. Ben stiekem wel benieuwd hoe ze uitgroeit gelukkig kam ik Der blijven volgen!
KittyDylan
Geplaatst: 07-02-16 17:56
Vandaag fotootjes gemaakt van Kitty, mijn 20-jarige rasloos pony'tje.
Wat een prachtige kruisingen komen hier voorbij Mag ik mijn dames voorstellen?
Mijn eerste pony Chica die helaas niet meer onder ons is, kruising onbekend. Goed gelukt vuilnisbakkie Maar ze had veel pit en ik denk dat er wat arabier in zat verstopt:
En mijn huidige merrie, nét in mijn trotse bezit Zij is een kruising Schwarzwalder Fuchs x Fries, en zéér goed gelukt mag ik wel zeggen:
Ik kan niet wachten tot we het rijden kunnen oppakken Maar we doen het rustig aan want ze word in juni pas 4, ze is al lichtelijk ingereden dus de basis kent ze al
Azara71
Geplaatst: 22-02-16 10:55
Mijn liefste Benji
Was gisteren helemaal dolletjes, twee vriendinnetjes aan de ene kant van het land en het andere vriendinnetje in het land aan de andere kant, en waar moet hij dan heen ? Heen en weer crossen natuurlijk
Caroline52
Geplaatst: 23-02-16 12:08
Hoi ik meld mij ook maar eens aangezien ik sinds 6 feb een kruising heb hij heet ista to ouders zijn onbekend maar de mensen van wie ik hem kocht claimen dat het een Duitse barok Pinto is
Hij heeft 1 blauw oog en een bruin oog met blauw hij is 3,8