Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

worden ze veel te snel dik van. Ze krijgen wel gewoon genoeg hooi. Maar ze worden dik van lucht.

maar omdat er zoveel vossen en roofvogels zitten bij mij in de buurt, ben ik ermee gestopt:ze verdwenen steeds weer.

Ze kunnen echt uit het niets bang worden voor iets... Rommy gaat altijd aan de kletter als hij iets eng vind... Het is gewoon een vluchtdier echt waardeloos, en hij stopt ook niet met rennen... Maar de laatste tijd doet hij een sprongetje met 4 beentjes in de lucht en dat was het
)
rommy loopy altijd schuin achteruit en staat dan midden op de weg en dan houd hij het hele verkeer op want ik krijg hem dan niet meer vooruit... Hij doet dat eigenlijk alleen maar als hij harder sneller en meer wilt.... De laatste paar keer heeft hij het niet gedaan 
)
)en daar stond ie te ezelen, midden op de weg,allemaal auto's wachten en toeteren,fietsers commentaar leveren... ik ben maar teruggegaan..... was volgens het publiek helemaal fout want nu had Nono gewonnen...maar ik denk daar toch anders over

Ik krijg heel vaak pbtjes van mensen over dat ik niet zoveel met rommy moet doen omdat het een ezel is
En ook dat ik niet zo aan moet teuten want hij is grijs en die zijn makkelijker als zwarte ezels
de grootste onzin die ik ooit heb gehoort..... Mensen denken altijd dat ze het beter kunnen.... Dan moet je het boek onder zijn kussen leggen als hij slaapt!! Dan gaat je hoofd dingen opslaan heb ik gehoort
Alle ezels die bij ons staan zouden eigenlijk ook wel op een kinderboerderij kunnen qua karakter(behalve rommy) maar gezondheid van hun zit niet mee
Misschien ga ik dan anders denken
Jaloers kreng
Zeg altijd als hij iets stoms doet op een lieve hoge toon lekker salami van rommy he jaa jaa hmmmmm een oortje van rommy in de pan! Ja he vriendje en kijkt hij heel blij zo van jaaahaaaa