Als hij helemaal uitgestrekt loopt kan hij natuurlijk lastig verzamelen om krappe bochten te rijden
(maar goed, daar zou ik met mel ook wel werk aan hebben hoor)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dorien66 schreef:Nee, kyrkelover bedoelt dit soort ijzers, dus met die gleuf erin: https://www.richardashhorseshoes.co.uk/steel-kings-plate-clipped-es/In de mensport wordt vaak gebruik gemaakt van widiapuntjes, of bedoel je dat ook Kyrke?
flauw he) Vandaag of morgen komt de smid weer, is ook wel nodig..
.. wat een dramatisch weer zeg. Mel mag toch nog wat langer haar eigen ding doen, mijn ribben zijn nog niet optimaal en als ik met dit weer buiten bezig ben ga ik weer hoesten. Nou heb ik ze gekneusd dóór het hoesten, tijdens mn corona infectie, maar comfortabel is het niet
maar ze lijkt wel een beetje moe. Het is ook niet vaak zoveel dagen achter elkaar zulk slecht weer met wind en regen, blegh.
heerlijk hoe makkelijk ze daarmee is. En de hoefjes gaan gelukkig ondanks de nattigheid top.
ik was ontzettend zenuwachtig, eerst een rondje 70 gedaan en daarna 80. Maar zodra ik erop zat waren de zenuwen verdwenen en dacht ik jeetje maak ik me hier nou zo druk over hahaha. Hij deed het echt super! Wel 3 balkjes gehad, daar moeten we echt aan werken. Hij tilt zn benen gewoon niet op haha.
hoe dat nou weer? Lauss_ schreef:Ik vrees dat dat een beetje hoort bij het hebben van een EV. Enerzijds kunnen ze een hoop hebben, anderzijds zijn ze echt van porselein. Auroch staat nu ook weer met één of andere bult tussen haar kaaktakken.Pfff alsof we nog niet genoeg pech hebben gehad.. sullie staat met een dik warm achterbeen..

). Niet ideaal in de zon en met die dikke vacht, maar ach. 

O, en de beste manier om haar oren naar voren te krijgen? Vragen "who's my... GOOD GIRL?"
. Ik ben trots, elk jaar ietsjes beter.
. Er was draad stuk en mel is wat hoog in rang om zelf weggejaagd te worden (plus dan zou ze wel meer wondn hebben). Geen idee wie wel want verder heeft niemand schade.