Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Hij is wel geruind op 10 maanden.
.
) zijn wezen komen kijken waar ik helemaal geen lekker gevoel bij had omdat ik Eas diep in me hart gewoon lekker bij mij wilde houden, heb ik toch besloten om hem te houden. Ik kreeg het niet over me hart, ik hou gewoon ontzettend veel van hem ondanks ze lastige karakter.
. (Ik rij echter geen wedstrijden)
? Las iets over het demoteam, dus twijfel wat of ik mijn galajurk
en zitschoenen aan moet doen of dat gewone kleren met eau-de-cheval beter op zijn plek is.
ook leuk om iedereen weer eens te zien irl, ik woon zo ver weg
.
zeker met de gedachte dat ze vorig jaar net aan 100 meter haalde. En we gaan ook starten met de endurance clinic
. Maar hoe ze dan een aantal dagen haar koppie zachtjes tegen me aandrukt, komt schuren (nog specialer!) Of als ik gewoon een kus op haar wang mag geven
. En zeker een onwijs sterk karakter als ik zie hoe Kiet zich heel heeft gehouden om een middenweg te vinden in het soms kwade van de mens en haar lichaam heel houden. Juist dat stukje is op dit moment in onze training echt een stuikelblok: leg maar eens uit aan een paard dat een bepaalde houding ervoor zorgt dat ze heel blijft en zich beter gaat voelen, terwijl ze in een houding is gaan lopen om zichzelf te beschermen.