Ja bedoelde jou idd of de trailer nieuw is of tweedehands.
JeaDH
Geplaatst: 23-06-15 22:02
Ik heb pas een andere trailer, wilde zo graag èèn met een zadelkamer, is zo prettig voor SGW wedstrijden dan sleep je zoveel troep mee! Ik heb een station maar dan nog hebben we ruimte gebrek, vooral op de terug reis, dan is het net of er een bom is ontploft in de auto. Dus eigenlijk is deze trailer er voor mijn dochter gekomen, maar als ik met Jaimy naar les ga doet hij het ook prima . De kleurcombinatie auto trailer is een beetje jammer maar ja je kunt niet alles hebben...
Prima combi toch enneuh niks mis met blauw en groen.
curly2day
Geplaatst: 23-06-15 22:46
Een beetje een gekke foto, maar dit is hem, vorig jaar hadden we nog een donker grijze auto, nu een donkerblauwe.
@ Pizza64 dat kan toch prima, ik herken je sgw troep probleempje wel. Vorig jaar hadden we nog een station en nu een hatchback (een gewone), dus mochten we ooit weer gaan crossen .....
Wij hebben bewust niet gekozen voor een zadelkamer, zijn relatief krappe dingen en je hoort nogal met enige regelmaat dat ze toch het slot slopen en dan je spullen jatten.
Oh en wat trouwens erg handig is, dat slot wat je om je trekhaak doet, dat zou ik iedereen aanbevelen, ideaal !
SkyMarian
Geplaatst: 23-06-15 23:00
Hadden wij vroeger toen we nog een trailer hadden er ook een om de trekhaak.
Erg mooie trailer trouwens.
Bar
Geplaatst: 23-06-15 23:12
Zo'n slot is idd ideaal. Wij hebben wel een zadelkamer. Geen stinkende zooi in de auto. En op een SGW sleep je idd nogal wat zooi mee.
Trailer hebben we 10 jaar geleden nieuw gekocht en nog steeds blij mee. Een Blomert hebben wij met oa vering. In de jaren hebben er auto's in alle kleuren voor gestaan zo ongeveer. Wij wisselen vaker van auto dan van trailer hahaha
We hebben trouwens nog wel getwijfeld om toch een zadelkamer te nemen, als die van binnen nu zo viel qua maat, dat de shet van voren goed opgesloten zou staan deden we het wel, maar juist met zadelkamer kreeg je een enge tussenruimte dat als hij eens gek zou doen, je gelijk enge tafrelen zou kunnen krijgen.
JeaDH
Geplaatst: 23-06-15 23:24
Curly2day Ik heb Jaimy en mijn dochter een(klein)paard dus voor hen ruimte genoeg. En voor ons meer ruimte in de auto . Bedoel je dat ze op CC worden open gebroken? Heb ik nog niet gehoord hier en verder heb ik er nooit spullen in behalve als ik naar les ga. Jij hebt ook een mooie trailer!
SkyMarian
Geplaatst: 23-06-15 23:32
Bar schreef:
Geen stinkende zooi in de auto.
Scheelt dat de stinkende zooi in de toet van mijn man komt te liggen.
Ik wil gewoon een hele simpele 1,5 paardstrailer zonder poespas.
Over stinkende zooi gesproken, ik gebruikte de auto van mijn man en die zat regelmatig de volgende dag in pak weer in dezelfde auto
Marrit13
Geplaatst: 24-06-15 07:23
Ik ben ook vd series, toen ik met mn knie zat heel wat gezien. Je kan zo lekker in 1x door vind ook Will&Grace, Big Bang Theory etc heerlijke series.
Rennen op de keuring wordt het niet voor me, kan al heel veel maar rennen gaat hem niet worden ( )
Ik heb mn E en we hebben trekauto, nu nog de drempel over om te oefenen Met een vorig paard een naar ongeluk gehad (ik reed er toen achter in de auto) dus daar zitten nog behoorlijk wat bibbers. Maar ik wil uiteindelijk wel op pad kunnen.
Tjonge, jonge weer heel wat om te lezen. Leuk . Ik ben ook van de kostuumdrama's , maar ook van de detective-series (vooral de bbc, maar ook zweedse en een paar amerikaanse). Heerlijk. Wij hebben een nogal oude trailer (18 jaar) en de bedrading wordt wat minder (vooral op de punten waar de hond, toen die nog wat jonger was, haar tanden in heeft gezet). Verder nog goed gaaf, gegoten rubbervloer, rubber op de klep en wat vooral scheelt dat ie binnen staat (behalve voorste stuk, zo diep is de kapschuur niet). Hij hangt super achter de auto. Een Paradiso 1,5 paards.
Moet ook nog even kwijt wat mijn dochter en ik tegen elkaar zeiden toen we weer thuis waren na het ONCK. Wij hebben vandaag heel veel mooie pony's gezien, maar de mooiste staat hier in de weide.
SkyMarian
Geplaatst: 24-06-15 09:15
Fino schreef:
Moet ook nog even kwijt wat mijn dochter en ik tegen elkaar zeiden toen we weer thuis waren na het ONCK. Wij hebben vandaag heel veel mooie pony's gezien, maar de mooiste staat hier in de weide.
Pizza: die trailer heeft een vriendin van mij ook, die lenen wij regelmatig, ideale trailer hoor!
C2D: Ik zie Voskamp erop staan Daar woon ik vlakbij haha
Ahh Marrit wat heftig zeg! Ik moet volgende week afrijden voor mij E en hopelijk heb ik dan een knol die weer goed loopt, dan kunnen we samen naar buiten!
Met Ben gaat het gelukkig stuk beter, loopt achter nog niet helemaal rad, maar dat kan komen door de wervel misschien nog. Morgen naar de kliniek en hopelijk dan een beetje goed nieuws! Kan echt niet meer wachten tot ik weer met hem aan de gang mag! Dus ik houd jullie op de hoogte morgen! Hij zelf is zoals altijd nog heel vrolijk en houd de vrouwtjes goed in de gaten!
Brr Marrit zoiets is ook mijn naarste droom, enne op de keuring is vast wel iemand die wil rennen met Loyd. Sterkte EK en hopelijk is er verbetering te zien! Hahahaa ik ben van het jaartal dat je E er nog zo bij kreeg . Ik kon er in het begin niks van ja gewoon vooruit. Dus ik moest op CC wel eens de hulp inroepen van een stoere man . Door de jaren heen heb ik het allemaal wel geleerd, maar soms gaat het achteruit nog niet in èèn keer. Maar ik blijf daar nu heel rustig onder, voorheen had ik het zweet dan dik op mijn rug.
SkyMarian
Geplaatst: 24-06-15 12:08
Heksje had weer haar brokken laten liggen. Ging ook niet zo enthousiast de wei in en om 10:00 lag ze in de wei. Nou ligt ze überhaupt wel graag, maar dit was nog een paar uur te vroeg. In de stal was ook bijna geen mest te vinden.... Toch maar even opgehaald. Liep ze daar met een opgetrokken flank. Thermometer gefikst. Vond ze niet zo heel tof (ZE STEEKT EEN DING IN MIJN GAT ) en kneep gelijk alles samen. We konden zo naar het schuttersfeest. Was meer ringsteken dan temperaturen. Dat was allemaal oké. Stalhouder had de brokken met slobber gemengd en dat ging rap naar binnen. Dan ook nog maar even een wandelingetje maken in de hoop dat ze zou mesten. Gelukkig werkte ze mee en plofte ze een keurige mesthoop op de weg. Ws heeft ze zich gewoon druk gemaakt om het geluid van de kermis en haar mest door de stal verpulverd. Brokken is ze sowieso geen fan van en die zijn blijven liggen. Ws loopt het allemaal gewoon met een sisser af.
Wat een gaaf ding Marieke, gelukkig zie ik op Facebook genoeg leuke foto's en filmpjes voorbij komen
Ahh Eline, wat een ongelofelijke pech! Hopelijk ben je snel weer aan het rijden. Succes morgen met Ben!
Wij hebben een paar maanden geleden ook een trailer gekocht, maar geloof dat ik die hier niet durf te plaatsen haha. Het is een Nederlandse IFW, met voorlader ook . Het ijzerwerk was gegalvaniseerd en nog in super staat, maar al het houtwerk etc. hebben wij er vakkundig uit gesloopt . Daar hebben wij dus nog wel even werk aan haha.
Dat is schrikken met de witte heks! Sinds wij een pony hebben verloren aan koliek ben ik er altijd zoooo panisch voor . Gelukkig lijkt het mee te vallen!
Heksje toch Hopelijk is het niets ernstigs, maar zo te horen lijkt het mee te vallen. Druktemaker
EK succes met Ben morgen, ik ga heeeeel hard duimen!
Denk dat er iemand met een taser achter Lloyd aan moet, moest ie beetje showen Zijn natuurlijke gang is nl "slof-slof" en daar istie ook op geselecteerd natuurlijk
Vandaag heeft ie het goed gemaakt, kwam naar me toe in het land en ondanks een baggerbak deed ie zn best. Door de plassen stampen is favoriet Daarna nog ff buiten uitgestapt waar we werden ingehaald door een oud vrouwtje. Wandelend