Nieuw

Onze allereerste nieuwe trailer ooit
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. De kleurcombinatie auto trailer is een beetje jammer maar ja je kunt niet alles hebben...

vind ook Will&Grace, Big Bang Theory etc heerlijke series.
(
)
Met een vorig paard een naar ongeluk gehad (ik reed er toen achter in de auto) dus daar zitten nog behoorlijk wat bibbers. Maar ik wil uiteindelijk wel op pad kunnen.
.
, maar ook van de detective-series (vooral de bbc, maar ook zweedse en een paar amerikaanse). Heerlijk.
de mooiste staat hier in de weide.
Daar woon ik vlakbij haha
. Ik kon er in het begin niks van ja gewoon vooruit. Dus ik moest op CC wel eens de hulp inroepen van een stoere man
. Door de jaren heen heb ik het allemaal wel geleerd, maar soms gaat het achteruit nog niet in èèn keer. Maar ik blijf daar nu heel rustig onder, voorheen had ik het zweet dan dik op mijn rug.
Nou ligt ze überhaupt wel graag, maar dit was nog een paar uur te vroeg. In de stal was ook bijna geen mest te vinden....
) en kneep gelijk alles samen. We konden zo naar het schuttersfeest. Was meer ringsteken dan temperaturen.
. Het ijzerwerk was gegalvaniseerd en nog in super staat, maar al het houtwerk etc. hebben wij er vakkundig uit gesloopt
. Daar hebben wij dus nog wel even werk aan haha.
. Gelukkig lijkt het mee te vallen!
Hopelijk is het niets ernstigs, maar zo te horen lijkt het mee te vallen. Druktemaker
Zijn natuurlijke gang is nl "slof-slof" en daar istie ook op geselecteerd natuurlijk
Daarna nog ff buiten uitgestapt waar we werden ingehaald door een oud vrouwtje. Wandelend