Dat zegt niks hoor. Kan ook zijn dat hij niet aangeboden is voor de keuring. En niks mis met sterren kijken. Weet je wel hoe mooooooooooooooi die dingen zijn.
Red je het nog een nachtje in het Griekse?
Bar
Geplaatst: 22-06-15 16:24
Dat zegt alleen dat Lloyd, zoals de meeste ruinen, nooit voor stamboekopname is geweest!
Larry is ook een klasse 3 pony, geen idee of hij ooit op de keuring geweest is maar ik denk zelf van niet. Zou hem ook wel naar de bestgaand mee willen nemen maar dressuurmatig is hij gewoon niet zo fijn dus ik denk dat ik hem maar thuis laat.
Hier hadden we hemelsbreed 150-200 m van stal het schuttersfeest incl. feesttent, kermis & fanfare. In samenvatting ---> + + + & de brokjes van 17:30 lagen om 21:30 nog in de voerbak.
Nou dat denk ik niet Marrit. Larry vind het na bijna 2 jaar nog steeds moeilijk om nagevelijk te lopen met z'n dikke kaken & nek, en dat laat hij dan weten ook door zich heerlijk vast te zetten. (er zitten ook fijne dagen bij gelukkig)
Fanfare heeft vanochtend nog even de paarden verblijd met een muziekje. Brokken van vanochtend heeft ze ook voor later bewaard geen tijd voor.
Marrit13
Geplaatst: 23-06-15 19:10
Haha pretletter die heks Hier moet heel wat gebeuren wil hij zn brokken uitstellen
En hou op zich van vakantie, maar max 8 dg Dan wil ik echt weer naar huis. Altijd al zo geweest en heb het niet van mn ouders!
Kreeg een warm welkom van Lloyd, not Hij vond mn witte broek eng, dus stond te snuiven in een hoekje, zijn leven wagend voor hapje hooi bij mn voeten (dus niet te eng om niet te blijven eten ) emmertje met wat musli overtuigde hen enigszins dat ik het écht was en heb 1 snel kusje van hem gehad. Morgen maar wat quality time! Degene die hem verzorgd heeft, heeft hem 1x gelongeerd en de truckendoos ging open Maar zij is vaardig genoeg. Grappig dat ie het bij een ander toch ff probeert, op een beleefde manier gelukkig.
Als er wat te zien en te doen is laat ze haar eten staan. Ze is ook als 1 van de weinige daar nog heel slank.
Lloyd heeft zijn standpunt gewoon even goed duidelijk gemaakt. Op vakantie gaan doe je niet. ....en zeker niet terugkomen in een witte broek.
Marrit13
Geplaatst: 23-06-15 20:10
Ze wil dansen en sjansen! Merries moeten sowieso de boel meer in de gaten houden (vinden ze)
We zijn linea recta van Schiphol naar Lloyd gereden, stank voor dank Dus volgende keer eerst mn paardenkleren in minder opzichtige kleuren aan doen, check
Ja die heeft ie nog steeds op! Hij heeft kwabbetjes maar is niet ontploft. Er staat nog veel gras, dus hij moet nog ff opblijven vrees ik, beest eet non stop Maar hij doet ook niet debiel als ie op moet, dus hij heeft zn lot aanvaard denk ik
Man wat is het koud! Duiken zo heerlijk in bed, ga ik lekker kostuumdrama kijken, mn guilty pleasure
En Marrit is lekker weer terug van vakantie! Ik krijg ook altijd heimwee op vakantie. En toch wil ik, zodra de spaarpot het toelaat, weer naar Zuid Afrika
EK19
Geplaatst: 23-06-15 21:31
Jeetje wat heb ik weer veel te lezen gehad!
Wat een leuke connemara zeg! Leuk trouwens dat er steeds meer nieuwe mensen zich melden. Zo merk je toch dat we langzaam bij beetje uitbreiden.
Ik zou tegen iedereen zeggen: kom lekker naar de keuring. Het is goed voor de jonge ponies onder ons en het is toch leuk zat om lekker rond te hobbelen. Of ja te rennen... ik moet dit jaar helaas ook weer rennen vrees ik, en nee dit doe ik niet graag. Laatst een artikel gelezen dat paardrijden voor mensen die moeilijk kunnen hardlopen net zoveel effect heeft. Dus .... ik rijdt er wel 1 extra bij haha.
Helaas op dit moment niet veel te rijden. Kwpn'er is helaas ook kreupel. Heeft een mok aanval en heel haar kogel is dik. Wilde eindelijk na een week weer rijden, maar helaas. De paarden hebben nooit wat bij mij en nu gelijk alle 2.. maar donderdag zie ik eindelijk mijn knappe vent weer! en hopelijk krijgen we dan een beetje goed nieuws.
Heerlijk Marrit die vakantie foto's. Had nu maar wat zon meegenomen! En ik denk dat hij het niet eens was met de witte broek omdat hij misschien liever de witte "wedstrijdbroek" had gezien! Dus dat betekend mee doen met bestgaand!
Nou SM, naast paardrijden, stallen mesten en lesgeven houd ik graag van op de bank liggen met iets lekkers (chocola of zoute drop) en inderdaad Netflix op! Ik ben op het moment bezig met de serie Orphan Black. Is een goeie serie en orange is the new black. Helaas heb ik die alweer helemaal afgekeken haha
Ik ben vooral met van de series. En als ik een goede serie kijk, kan ik in alle vrije minuten rustig aan 1 stuk door blijven kijken!
curly2day
Geplaatst: 23-06-15 21:33
Guilty pleasures ..... moet ik even overna denken .....
Vakantie heerlijk, nog effies buffelen en we zitten in Belgie
Heb ik al verteld hoe leuk mijn nieuwe merrie is, ze is zo lief, wel snel wat afwachtend maar als het ijs na 5 min. gebroken is, wat een lieffie!
SkyMarian
Geplaatst: 23-06-15 21:33
Ach als je toch heimwee moet hebben waarom dan niet in Zuid-Afrika.
Moet alleen nog even wachten op de trailercentjes.
Crisis Eline.....je hebt er een serieuze roman uitgeperst hier boven. Hoe is het met Ben-the-men?
Balen zeg Eline dat je ze nu beide kreupel hebt staan... Ga maar bij je moeder wonen tijdelijk, kan je daar toch nog connies rijden Hopelijk zijn ze beide snel weer op en top fit!