Ze heeft een martingaal om. Het was de eerste keer dat ik er op zat maar de 3de keer voor degene die haar inrijd en we hadden net haar eerste bosrit gemaakt. Vandaar!
Wat komen er toch weer een hoop leuke dieren voorbij! Leuk ook om te zien hoe sommige groeien zoals Vlinder! Wat leuk dat je haar nu kan gaan inrijden, veel plezier en succes ermee!
@Flits__ Ik denk ook dat hij fries x haflinger is.. Leuk dier
@xTesske Hij staat toch te koop?
Ik plaats toch weer een foto van Dunya (fries x draver) zoals jullie weten is hij in April overleden maar hij verdient af en toe toch nog een plekje hier
gek beest met zijn vliegenfrontriem haha
MissDonna
Geplaatst: 25-09-13 12:13
Papegara schreef:
MissDonna, ik wacht er al zo lang op!
morgen beloof ik!! hihi slecht hea
Balou_k
Geplaatst: 25-09-13 12:15
MissDonna schreef:
Papegara schreef:
MissDonna, ik wacht er al zo lang op!
morgen beloof ik!! hihi slecht hea
Zeer slecht, ik wacht ook echt met smart op meer foto's! Hoe groot is ze nu trouwens?
hier weer eens wat fotos van BellaDonna. En haar stalletje Sommige in URL's omdat ze te groot waren...
Ze staat bij mensen achter het huis. Ze heeft een stal van bijna 3x3 en word elke ochtend buiten gezet en gevoerd. Ook als ik tot laat moet werken of het word slecht weer wrd ze weer naar binnengezet. Het is geen luxe stal, maar ik voel me hier echt thuis, en ukkepuk ook
dit heeft hij gemaakt. vanaf de buitenkant te vullen, ideaal!
Ze is nu 4 maanden oud en bijna 1,15 hoog. Ze is niet helemaal uit haar veulenvacht gekomen.. Heb haar voor de zekerheid een vitaminestoot gegeven. Ze verhaart wel maar heel weinig. Ze doet het verder heel goed. Zo af en toe lopen we een stukje buiten langs de weg. Ze heeft het stro-touwtje er onder hangen omdat ze op het begin wat schrikkerig was, en je haar zo toch wel goed kon pakken. Kan er nu wel af eigenlijk