Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

). De tweede bak is 'berucht', er is bij A een grote doorkijk naar de longeer-cirkel ernaast waar een groot groen zeil voor is gehangen. Dat leverde de hele proef wat problemen met die kant van de bak op.
En mooie resultaten op concours dames! Jacobien, hoe is het met jou gegaan?

Na het loslaten ging ze eerst wat hooi knabbelen en vervolgens bokkend door de bak rennen en daarna zo'n 6x rollen in het gele zand...
We hebben vol verwondering rond gekeken naar het geweldige paarden paradijs wat die mensen gebouwd hebben! Werkelijk prachtig! Grappig was dat Clooney met ons "groepje" meeliep met de rondleiding toen we in haar afgezette stuk kwamen, ze liep zo mee de grote schuilstal in leek oprecht geinteresseerd in de rondleiding (dook meteen in voerbakken, maar die waren al zorgvuldig uitgelikt)!

) en had er veel zin in! Volgende keer alleen mijn beugels ff wat korter doen. 

Maar ik denk niet dat ik al weer zo snel door ga. We zijn ook met een heel klein verschil met de nummer 1 reserve kampioen geworden in de Z1!
Maar ik blijf graag af en toe een beetje meelezen om te weten hoe het met jullie allemaal gaat. En we komen natuurlijk naar jullie kijken op het ONCK!
. In april hebben we trailer kamp
en inmiddels is pap ook zover dat hij endurance wel leuk vindt, dus hopelijk gaat het wat worden!