Is eerder een paintabian, gezien je voor een quarab een quarter x Arabier moet doen en deze is bont
Quarab kan ook Paint x Arab zijn Voor Pintabian moet er geloof ik iets van 99% arabisch bloed in zitten en dat is bij Lizzy niet het geval haha
marjan1986
Geplaatst: 02-09-13 19:54
Knap paard de fries x haflinger! En wat een beauty dat veulen de shet kruising is ook schattig! Hier mijn kruising weer! Gister verhuist van stal en vandaag ff los in de paddock .
Is eerder een paintabian, gezien je voor een quarab een quarter x Arabier moet doen en deze is bont
Quarab kan ook Paint x Arab zijn Voor Pintabian moet er geloof ik iets van 99% arabisch bloed in zitten en dat is bij Lizzy niet het geval haha [/quote]
Die van mij is ook een quarab mama is vb arab en papa is paint staat ook bij het quarab ingeschreven Mijn quarabje afgelopen zondag op cc
Ik heb de fokker gesproken om wat meer te weten te komen over mijn driejarige en die vertelde me dat de vader een Samber x Fries is en zijn moeder een bonte merrie van Flemmingh. Ik vind de mijne best barok met zoveel kwpn bloed erdoor.
Dit zou dan zijn vader zijn:
Unleash
Geplaatst: 06-09-13 16:20
Mag je hier ook een foto posten als je wilt weten wat andere mensen denken wat het voor een kruising is? Heb namelijk zelf een kruising dartmoor met iets anders, maar ik zou niet weten wat. Misschien weten jullie het.
Natuurlijk is dat welkom wij raden wel, maar daar is ook een topic voor twee keer kans dat mensen met wat nuttigs komen dus?
Balou_k
Geplaatst: 06-09-13 16:46
?=!
Unleash
Geplaatst: 06-09-13 18:29
Oké hier komt ie dan. Hij is van maart 2011 dus moet nog wel een stukje groeien en zwaarder worden. Hij is nu ongeveer 1.10m. Ik denk dat zijn vader of moeder een Dartmoor pony is, maar het is geen volle Dartmoor toch? Er zit nog iets anders doorheen wat maakt dat ie wat hoger op de benen staat en wat slanker gebouwd is lijkt me.
Haha wat grappig, ik dacht juist geen welsh of shetlander omdat ik daar zo weinig van in terug zie! Ik zat juist te denken aan een fijn gebouwd ponyrasje met hele neutrale uiterlijke kenmerken. Maar ik ben niet zo goed in rassen raden, dus wie weet hebben jullie wel gelijk.
Ja ik ben wel benieuwd naar foto's! Leuk dat ze nu bij jullie staat!!
Unleash
Geplaatst: 11-09-13 21:38
Meiden jullie zijn echt goed man!
Jullie zeiden welsh x shet. Ik heb vandaag de fokker aan de telefoon gehad en er zit helemaal geen dartmoor bloed in. Moeder is shet, vader is Hackney*welsh*new forest.