Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
echt balen, super drukke werkweek waardoor ik haar niet kon zien en dat direct opgevolgd door dit.
*duim duim*

Ik ben ook heel blij voor je dat je een paard hebt gevonden dat beter bij je past en dat je meer vertrouwen geeft! Jumpers zijn wat dat aangaat vaak toch wat makkelijker dan flat paarden, die maken zich wat minder snel druk dan die sprinters/milers van ons. 
Het was maar een minuut of tien, want ik heb zelf door een val tijdens een slipjacht vorige week m'n bekken gekneusd, dus ik ging dood van de pijn, maar het was fantastisch; ik moest bijna een beetje huilen van geluk.
In eerste instantie baalde ik dat ik niet even een neck strap om had gedaan, want ik kan het me momenteel niet permitteren om nog een keer te vallen, maar dat bleek gelukkig niet nodig, ze is zo safe. Met m'n dressuurdekje onder Molly's renzadel... 

de nieuwe eigenaresse heeft er heel veel kosten aan gemaakt, want volgens haar dierenarts is ze ziek... Ik hoorde wel dat ze met mok verkocht is en dat is blijkbaar niet overgegaan ondanks diverse medicatie, ze is mager geworden en, zuur naar ander paarden en met opzadelen... ik vind dit zo vreselijk.... nu aan kijken of er een mogelijkheid is om haar terug te kopen... dit verdient ze niet...
Zou haar verleasen een mogelijkheid zijn voor je?
helaas zelf nog steeds niet beter.. ik ben helemaal buiten adem als ik een stukje loop en hoesten pff. Mel loopt wel weer goed, wat heet energie genoeg voor zeker 10 paarden, we zijn gewoon even geen energie match op dit moment denk ik
wel heel fijn dat je weer even hebt kunnen voelen.Desi_2409 schreef:Ze heeft nog steeds mok en een einschuss been gehad? ( koorts en dik been) is vermagert en heeft waarschijnlijk maagzweer..![]()
Jeetje wat een haar Thioro, Monty heeft geen wintervacht, staat onder 400 gr. halsdeken... is ook nog niet op het gewicht wat ik graag wil, dus wil hem ook het ook niet koud laten krijgen.
13 wpt in de B Knap hoor Laus!
Vervelend dat je zo hebt ingeleverd op conditie Sintara, gewoon de tijd nemen om uit te zieken!
?
zelfs nog een mooie foto van ons samen