Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
grieks schreef:Hallo, ben nog steeds bezig met mijn zoektocht naar een geschikte connemara. Nu gaan wij zondag kijken naar 1 waar geen papieren bij zitten. Dan vraag ik mij dus altijd af hoe weet je dan dat het om een connemara gaat. Ze staat op marktplaats, 12 jarige van 1.52 in zuidoostbeemster.
Marrit13 schreef:Lekker bekkie heeft die Bjuut tochZijn jullie er eigenlijk nu achter waarom ze steeds zo vast zit? Je lijkt een abonnement te hebben op de osteo/masseur
![]()
![]()
Stoute Melody! Maar idd, er komt een moment dat ze gaan puberen en uitproberen. Maar als ze eerlijk blijven, is het prima toch? Ik vind het zo knap dat ze al Z is met hemzo'n korte tijd, echt knap!
Geen spierpijn Tineke! Lloyd ook nauwelijks, valt me alles mee.
Saaams schreef:grieks schreef:Hallo, ben nog steeds bezig met mijn zoektocht naar een geschikte connemara. Nu gaan wij zondag kijken naar 1 waar geen papieren bij zitten. Dan vraag ik mij dus altijd af hoe weet je dan dat het om een connemara gaat. Ze staat op marktplaats, 12 jarige van 1.52 in zuidoostbeemster.
Er staat een heeeele leuke op marktplaats.
http://link.marktplaats.nl/m1142035576? ... nt=app_ios