Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Euridicey schreef:Wat fijn dat er vooruitgang in zit, hopelijk is ze snel helemaal pijnvrij en kun je lekker aan de slag met haar!Hahaha!
Met Elei gaat het wel oke, ze is een stuk minder gespannen. Ben haar laatste dagen voornamelijk aan het longeren (mits de omstandigheden dat toelaten k*t herfst) en dat gaat al een stuk beter. Gisteren heeft ze geen één keer gebokt nadat ik haar vroeg te galopperen en ze loopt al een stuk meer in balans.
Het is echt duimen dat mijn osteopaat woensdag wat met haar kan. De spieren waar de singel overheen loopt doet gewoon pijn bij haar.. Ik houd jullie op de hoogte
Lauss_ schreef:Haha, ga daar maar vanuit, dat hij nu weer een stuk blijer zal zijn! Fijn dat het "slechts" een hoefzweer was - natuurlijk niet leuk dat die altijd zoveel pijn doen, maar gelukkig wel iets waar ze ook weer snel van herstellen.De hoefzweer is zojuist open gemaakt door de veearts! Pus spoot er uit. Hopelijk is sullie me dankbaar want hij vond me de afgelopen dagen niet zo leuk meer haha..
Sintara schreef:Het klinkt iig wel als een goede stap voor elei
Ik wil foto's van dikkie en draakje avalanche![]()
Mellie gaat heel goed! Gisteren lekker in een halve storm in het donker gereden in de buitenbak. Daar geeft ze helemaal niks om gelukkig hahaah. Knappie