Dan ga ik ook maar mee als (amateur
) fotograaf 
Of iemand moet er twee hebben en z'n pony aan mij over durven laten
Elysa hint hint
Neee grapje hoor! Zou gaaf zijn natuurlijk, maar mee foto's maken zou ik ook gewoon echt al heel gaaf vinden! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) fotograaf 
Elysa hint hint
Neee grapje hoor! Zou gaaf zijn natuurlijk, maar mee foto's maken zou ik ook gewoon echt al heel gaaf vinden!
een plek met het bos heel dichtbij is heel leuk! (Iets met een pony die eerst bomproof was en een paar jaar geleden ineens besloot dat verkeer dood eng is)

of kinderchampagne kan ook natuurlijk
haha.
(iets met weinig tijd ivm school/werk en schimmeltje wordt toch iets intensiever gereden dan hem)
Tieks heeft ook nog 2 leuke E'tjes te koop staan.

mooie tijden
(ook al zijn bijna alle connies verweg familie van elkaar.
)

, ik kan ze niet zien op je Facebook namelijk haha
(voor over een paar jaar) 
) naar Nederland? Want dan heb je al wel heel veel nieuwe opties.
Punz schreef:Nou.........de stambomen van alle Ierse importmerries langs de stambomen van de Nederlandse hengsten leggen ( of op allbreed pedigree de inteelt coefficient/ gemeenschappelijke voorouders laten uitrekenen)![]()
![]()

Maar dat terzijde, mijn vraag is eigenlijk of jullie Connemara kruisingen kennen? Zo ja dan ben ik enorm nieuwsgierig naar hoe groot / breed deze zijn geworden. Is het reeel om een paard van 1.60 - 1.65 en voldoende body te willen fokken als het 50% Connemara is?
Ik had mijn vragen eigenlijk daar willen stellen.