Had om 10u les en om 2u was ze aan de beurt.
Oh balen... zielig voor zo'n pony.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
kost er allemaal nog erg veel kracht.

daar nog een flink half uur mee bezig geweest. Telkens opnieuw, links, rechts, enz enz. Heerlijk gewerkt en een stuk beter afgesloten dan we begonnen waren. Vandaag had ik de eer weer te mogen rijden want sanne heeft een hele lange schooldag. Ik wilde even verder breien op gister en oh wat ben ik blij met deze pony. Hij heeft er vannacht serieus over nagedacht. Vandaag was de galop meteen goed, wat zeg ik, super. Precies zoals in mijn dromen.....zucht....roze wolk. Zo licht, zelf gedragen, wat een topper. Na 20 minuutjes lekker gestopt, hem de hemel in geprezen en nu aan t nagenieten. Hij snapt de bedoeling en kan het. Volgende x zien we wel weer hoe het gaat, maar wauw, dit is gewoon gelukt....love my horse
Woohooo !!! Gefeliciteerd !!!!!!

Punz schreef:Inez Kooij- Leliaard Connemara's, Els van Bracht-Celtic Connemara's, Folkert Dam- stal ter Haar, Isabelle Meijlink-Rory Connemara's, Margriet Aussems- Stal Strijthagen, Piet van Ijzendoorn-stal deZonnehoeve,Ton Smits- Hippisch Centrum
Westland.
( en nu hoop ik dat ik niemand vergeet )
In Duitsland oa : Jan Hendricks, Sunshine Connemara's of Sternberg Connemara's