Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

sarah_m schreef:Tinkers, haflingers, fjorden en trekpaarden (A)
P.s. dit is niet beledigend ofzo en voor mensen die plezier met ze hebben of ze leuk aan het werk hebben is het toch mooi? Dat vind ik altijd knap als je zo'n koudbloed in de dressuur ziet
casperrr schreef:Ja maar ik had het over het andere topic
En mensen voelen zich soms behoorlijk beledigt als hun ras totaaaaaaal NIET in de smaak valt bij andere!
, wat voor een ras is het?' zeg ik 'een haflinger' de ander 'één haflinger???? wat moet je daar dan mee
, voor de kar zette zo'n boereknol? haha' ik zo 'ik ga dr dresuur mee rijden in de toekomst' de ander 'ow hahaha kan die dat wel???
'

ze zien er zo breekbaar uit.. een rare deuk in hun neus..en zo springerig nehh geef mij maar een stevige fries
(uitzonderingen daar gelaten)
haha Jeanneee_ schreef:nou ik heb nooit iets gehad met friezen, fjorden en haflingers,. maar toch ben ik helemaal fan van mijn kruising haf x fjord Joeriehaha
Maar over het algemeen heb ik vooral erg weinig met fjorden, vind ik wel heel weinig leuke van tussen staan... Ook Tinkers vallen me erg tegen, maar 't is allemaal persoonlijke voorkeur natuurlijk.
) 

Maar sommige friezen zijn onder de man érrug mooi hoor
Als je zo'n moderne fries hebt. 
& ook heb ik niet veel met haflingers..
Bonte paarden vind ik ook niet super, maar ook daar zijn natuurlijk uitzonderingen bij
Maar over het algemeen vind ik ze niet echt leuk nee