mAnDyXX schreef:
Is dat een haf x arab? lijkt mij eerder gewoon een haflinger haal er echt geen kruising uit met wat voor ras dan ook

Wel een leukerd hoor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mAnDyXX schreef:
Skippy01 schreef:die is wel heel leuk om te zien, je ziet ze niet zo vaak in de schimmelkleur... meestal toch vosjes... is wel apart om te zien, mensen zullen dat waarschijnlijk ook niet herkennen als zodanig, ja pas als je het ze vertelt...
ik vind het wel echt mooie paardjes, maar helaas slechte ervaringen met het karakter, ligt er mss ook aan dat ik echt geen arabierenmens ben... val heel erg op ponykarakters...
LisaB schreef:ff off-topic denk ik:
Toen ik mijn Haffie wilde laten dekken door een arabier werd dit mij afgeraden, omdat de karakters van deze 2 niet zouden boteren.(???) Heb toen voor een Welsh K gekozen. Een mooie palomino hengst. Er werd een ZWART merrie-veulen geboren, ook geen vosje dus
whitje schreef:shadow is leuk zegIk zie wel wat in hem wat de mijne ook heeft, inderdaad de kleuren van een haflinger maar wel minder zwaar gebouwd. (ik hoop dat jullie nog snappen wat ik bedoel
)
En wat betreft de sport, tuurlijk zoals ik al zei zijn er altijd uitblinkers in een ras die wel goed kunnen presteren op hoger niveau maar ik sluit me wel bij ntlie_ aan dat je niet een haflo gaat kopen als je van plan bent op hoog niveau te gaan rijden.
Ik heb btw vandaag weer me ponytje gereden hij was een tijdje kreupel geweest want hij was er langs de weg vandoor gegaan en is die gevallen op straat (maar gelukkig allemaal goed afgelopen want had echt veel erger gekunt) Maar goed was hem wel aan het inrijden en dat kon ff niet doorgaan toen dus vandaag weer voor het eerst erop gezeten ging echt super goed op hier en daar een bokje na. Zal later foto's erop zetten
whitje schreef:whah dat zou wat zijnmaar voor de kleur meot je toch ook wel nog verder in de stamboom kijken ofzo ja heb er ook geen reet verstand vn hoor
whitje schreef:morgen komt de fysio weer ..... *zucht*
Het nltie_ weet jij eingeljk al weer meer het ging wel beter al zag ik staan maar is alles al weer geod ondertussen
remsy schreef:mAnDyXX schreef:
Is dat een haf x arab? lijkt mij eerder gewoon een haflinger haal er echt geen kruising uit met wat voor ras dan ook![]()
Wel een leukerd hoor
sharir schreef:
op commando
niets geen bolle buik, kromme benen, lange nek.
spottie schreef:wel meer haf dusdat kun je duidelijk zien
maar wel een leukerd hoor