Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Ach sommige mensen vinden het vreemd dat een beesie van 4 in het B rijd, ik vind het noodzakelijk! Eerst moet zijn basis in orde en stabiel zijn en van daaruit kunnen we verder werken.
Loontje_84 schreef:Aaah gekke Sivie!
Hij was idd niet zo heel fijn te rijden en kropte zich een beetje op maar goed 2e proef werd het beter en toch nog een winstpuntje gekregen.
Ach sommige mensen vinden het vreemd dat een beesie van 4 in het B rijd, ik vind het noodzakelijk! Eerst moet zijn basis in orde en stabiel zijn en van daaruit kunnen we verder werken. Het is goed dat de leeftijden voor de paarden in bepaalde klasse verhoogd zijn!!!
Siv is ondanks het voorjaar nog steeds fijn te sturen en gedraagt zich netjes!
15 april gaan we het weer een x proberen!!!
jazz-fan schreef:tenslotte zijn er nog maar genoeg die al jaren in de B zitten er er bijna niet uitkomen.
Citaat:..... haha ik weet wel op wie dát slaat .....
Tieneke schreef:Die Siv... Echt waar, als ik ooit een merrietje heb, dan weet ik het wel hoor
thinka schreef:echT?? wat leuk! waar woon je dan?
want dan staat Rheal hier ok in de buurt of niet?
Tieneke schreef:Die Siv... Echt waar, als ik ooit een merrietje heb, dan weet ik het wel hoor
KimH schreef:@ Isabel en Ilona: hebben jullie nog meer foto's van afgelopen weekend? Niet dat ik nieuwschierig ben hoor ...
Kady_ schreef:ff een vraagje aan horse ranch..
hoe groot is sivmayall?
KimH schreef:tssssss flauw zeg, verkoop je hem niet eens