Ik zou zeggen rond € 1400, omdat het een jong en onervaren paardje is. Hij ziet er wel leuk uit!
Ik ben nog 2 vergeten

Travis Painted Avalanche €1500
Spetter €1300
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

valeur deux.

vincentlover schreef:Thunder: Ik denk 1700 euro. misschien iets minder, het klinkt wel als een hele leuke pony, hij is nu L1, maar zou die ook meer kunnen?
Hij zou met een goede ruiter ook zonder al te veel moeite in het Z kunnen komen. Het is egt een pony die er voor gaat!
vincentlover schreef:
bugs bunny: 1500 euro, loopt hij (of zij??) geen wedstrijden meer? Waarom dan niet? Klinkt verder als een goede leerpony, je vertelt alleen niks over zijn (haar?) karakter.

Citaat:Jah!!!!! Hij kan zeker meer!! Hij is nu manegepony maar ik start L1 met hem en hij kan ook al schouderbinnenwaards en keertwending enzo! En dat voor een manegepony Hij zou met een goede ruiter ook zonder al te veel moeite in het Z kunnen komen. Het is egt een pony die er voor gaat!
Citaat:Ik ben net begonnen in de B
Bij de vorge baaas is ze L en L geweest
en haar karakter: heel lief mijn broertje van 5 kan er LOS op rondrijden
is verkeers en trailermak springt ALLES!!!

LauEef schreef:Liannes: Jaarling, 700 euro
YORDY_TIMON schreef:tjuus best veel... oke die van mij is ook wel 2000:P hahaha maja dat kwam omdat die door een goede vader was gedekt
al ben ik er in middels wel achter waar het veulen is. door super bokt
aleen minders dat ze zo raar er over deden maja:S