mijn zusje heeft ook een welchpony. dat is een welch-cob. het is een 7-jarige merrie. (v. Bjirmen's Wytse)
~xxx~
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mijn zusje heeft ook een welchpony. dat is een welch-cob. het is een 7-jarige merrie. (v. Bjirmen's Wytse)
Maar goed, ook dat kan niet
Tja, halfwilde ponies krijg je wel als ze nooit in de hand komen
joostvangestel schreef:Hoi Inowa: dan stond je jaarling denk ik net één plaatsje voor die van ons. Tereza stond derde in Sevenum en Toscane stond derde in Vught. Ze waren wel erg streng met het uitzenden naar Kootwijk.
inowa schreef:(wel in de ring meegerent om een beetje op te jagen)
Een pony moet het ook kunnen zonder dat die voor zijn leven moet rennen 

joostvangestel schreef:Ik heb inderdaad gehoord dat het aantal inschrijvingen met 50% gezakt is. Dat is heel jammer en daar moet ook iets aan gedaan worden. Aan de andere kant is het wel goed voor de alternatieve keuringen. Lierop Fokpaardendag, 0 € inschrijfgeld
inowa schreef:ik wil graag weten wat jullie van welsh a pony,s vinden en welke hengsten jullie mooi en goed vinden.
ik verzorg er een paar(zo,n bijna 18 stuks)
ben wel nieuwschierig naar jullie mening.
Alane schreef:
En wedden dat ze zich afvragen hoe dat komt dat het aantal inschrijvingen terug gelopen is?
@Inowa: Voor zo'n bedrag schrijf ik geen enkele pony in, het moet wel leuk blijven...... Daarnaast heeft die premie of dat predikaat alleen voor dat stamboek meerwaarde en voor anderen niet.
Die 20 euro voor stamboekopname en het inschrijfgeld van 11,50 vind ik nog enigzins te doen maar die 20 euro administratiekosten extra vanwege inschrijving andere stamboek (in dit geval WPCV ) vind ik ronduit absurd en belachelijk, ze moeten haar al overschrijven ivm stamboekopname.
moet niet gekker worden hoor! 
laat dat best maar weg
)..

inowa schreef:kun je haar ouders niet hier neerzetten(de namen dan)
of weet je die niet??
misschien dat ik iets van ze weet

JewelFamke schreef:
@calice: heb je er geen papier/paspoort bij, helemaal niks waar je iets uit kan halen? Op de site van het NWPCS kun je iig een oproepje plaatsen, misschien kun je daar wat mee?