ik ben niet echt te herkennen dus ik loop wel gewoon op iedereen af als ik denk je te herkennen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Tinkermuts schreef:Haidihoo, ik ben te herkennen aan een groot wit beest naast me en een bodywarmer met Chakotay erop, alleen lopen we daar met zijn 4en in, ik ben me toch een partij zenuwachtig, whieeee, hij zou vannacht vast wel weer in een drol gelegen hebben, spreek me maar gewoon aan hoor als je die bolle van me wil knuffen, hij staat daat namelijk in een box![]()
tot straks
, en ook die geweldige vent van je, liep daar door de stallen en ineens was ie daar in een woord en meerdere lettergrepen: GE-WEL-DIG! Citaat:Tinkermuts schreef:
Haidihoo, ik ben te herkennen aan een groot wit beest naast me en een bodywarmer met Chakotay erop, alleen lopen we daar met zijn 4en in, ik ben me toch een partij zenuwachtig, whieeee, hij zou vannacht vast wel weer in een drol gelegen hebben, spreek me maar gewoon aan hoor als je die bolle van me wil knuffen, hij staat daat namelijk in een box
tot straks
Keevagirl schreef:Tinkermuts, het moet me toch even van het hart, ik heb jou en je knappe kerel vandaag gezien en wat zijn jullie een gewéldig stel samen !!! Ik vond jullie qua presentatie en als "team" echt met kop en schouders boven de rest uitsteken !!!
Groetjes, Irene
lonnie schreef:Tinkermuts schreef:Haidihoo, ik ben te herkennen aan een groot wit beest naast me en een bodywarmer met Chakotay erop, alleen lopen we daar met zijn 4en in, ik ben me toch een partij zenuwachtig, whieeee, hij zou vannacht vast wel weer in een drol gelegen hebben, spreek me maar gewoon aan hoor als je die bolle van me wil knuffen, hij staat daat namelijk in een box![]()
tot straks
ik heb je gezien denk ik, en ook die geweldige vent van je, liep daar door de stallen en ineens was ie daar in een woord en meerdere lettergrepen: GE-WEL-DIG!
panny schreef:@ Nadine
liep jij met een buggy? en met een zoontje en dochter??
dan heb ik je gezien namelijk
waarom heb je dan niks gezegD???????????????????????????????????????
panny schreef:um... je was aan het praten en je liep net weg..
MUTS... maakt toch niet uit. hihi ik praat de hele dag doro op zon show.. ( ik ken helaas zoooooooo veel mensen
)
Cayusejuhh schreef:
was jij dat nu die naast mij stond?? en waar me dochter ELKE keer mee wilde kijken![]()
![]()
Toen jij je bokt naam zei.. verstond ik het denk ik niet.. en dacht hmmz.. ken ik niet.. hihihi
MAar volgens mij weet ik het nu wel weer!
panny schreef:jah haha![]()
ik had offie trouwens gemist![]()
me vader bracht me en was te laat thuis dus toen had ik de eerste 5 hengsten gemist.. later nog wel beetje bij de trailer gekeken .. dus ik heb zn rug gezien

kheb dr in totaal 262 gemaakt
Jenni schreef:Cayusejuhh schreef:
was jij dat nu die naast mij stond?? en waar me dochter ELKE keer mee wilde kijken![]()
![]()
Toen jij je bokt naam zei.. verstond ik het denk ik niet.. en dacht hmmz.. ken ik niet.. hihihi
MAar volgens mij weet ik het nu wel weer!
Nee dat was ikke
dat bedoel ik nu............
ben zoooo zeef af en toe.. vergeet nog al wat.. 
Cayusejuhh schreef:panny schreef:jah haha![]()
ik had offie trouwens gemist![]()
me vader bracht me en was te laat thuis dus toen had ik de eerste 5 hengsten gemist.. later nog wel beetje bij de trailer gekeken .. dus ik heb zn rug gezien
voor dat we weg gingen stonden er veel meer mensen bij te kijken.. dus had rich hem ff van de trailer gehaadl en konden de mensen rustig kijken
Je hoeft niet verlegen te zijn hoor! gewoon ff vragen of je mocht kijken was genoeg geweest
maar Gouda is een klein stukje naar Nieuwkoop../ kom je toch nog eens langs kijken?
Cayusejuhh schreef:![]()
dat bedoel ik nu............
ben zoooo zeef af en toe.. vergeet nog al wat..
Hihihihi ok .. Is altijd moeilijk om een gezicht bij te denken van naam.
Me dochter was wel een beetje op dringerig. ( ik had al 1000000 keer gezegd.. NIET doen.. )
kvond r wel schattig

paar jaar geleden al gezien en ik ben echt weg van hem.... Hij was iets aan de dikke kant, maar hij kan draven en draven en draven. Wat een knieactie, achterbeen er mooi bij en hij gaat echt geweldig. Heel heel erg jammer dat hij zo klein is. Vind hem echt GEWELDIG 
).
De 2 driekleuren Pablo en Seamus en Offspring.
. Wel bokkers gezien maar lang niet allemaal gesproken .