Tinker HengstenShow en Jonge-Hengsten Keuring NSvT

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

panny

Re: Tinker HengstenShow en Jonge-Hengsten Keuring NSvT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 08:27

hihi

ik ben niet echt te herkennen dus ik loop wel gewoon op iedereen af als ik denk je te herkennen Clown

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 09:54

Nuala maakt zichzelf ook nooit vies Nadine Haha!

Dus dat veulen komt er gewoon branschoon uit hahahaha

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 18:11

he, allemaal,
Heb een mooie show gezien, veel mensen ontmoet, leuke middag gehad

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 18:17

Tinkermuts schreef:
Haidihoo, ik ben te herkennen aan een groot wit beest naast me en een bodywarmer met Chakotay erop, alleen lopen we daar met zijn 4en in, ik ben me toch een partij zenuwachtig, whieeee, hij zou vannacht vast wel weer in een drol gelegen hebben, spreek me maar gewoon aan hoor als je die bolle van me wil knuffen, hij staat daat namelijk in een box Haha!

tot straks Doei, doei

ik heb je gezien denk ik Haha!, en ook die geweldige vent van je, liep daar door de stallen en ineens was ie daar in een woord en meerdere lettergrepen: GE-WEL-DIG!

panny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 18:36

ik heb het ook erg leuk gehad.. hier zijn de foto's

http://www.mijnalbum.nl/Album=L3YFABHL

Citaat:
Tinkermuts schreef:
Haidihoo, ik ben te herkennen aan een groot wit beest naast me en een bodywarmer met Chakotay erop, alleen lopen we daar met zijn 4en in, ik ben me toch een partij zenuwachtig, whieeee, hij zou vannacht vast wel weer in een drol gelegen hebben, spreek me maar gewoon aan hoor als je die bolle van me wil knuffen, hij staat daat namelijk in een box

tot straks

ik heb jou ook zien lopen Lachen

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 18:45

gave foto's hoor ! Haha!
wie heeft er een dagverslag voor me !!!!!!!!!!!!!!!!!! Cool

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 18:53

pfffff, net thuis, te moe om een lang verslag te typen, het was een geweldige dag, mijn lieverd gedroeg ze weer super, heel veel leuke mensen ontmoet en veeeeeeeeeeeeeeeeel gepraat Haha!

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 19:02

Tinkermuts, het moet me toch even van het hart, ik heb jou en je knappe kerel vandaag gezien en wat zijn jullie een gewéldig stel samen !!! Ik vond jullie qua presentatie en als "team" echt met kop en schouders boven de rest uitsteken !!!

Groetjes, Irene

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 19:04

Keevagirl schreef:
Tinkermuts, het moet me toch even van het hart, ik heb jou en je knappe kerel vandaag gezien en wat zijn jullie een gewéldig stel samen !!! Ik vond jullie qua presentatie en als "team" echt met kop en schouders boven de rest uitsteken !!!

Groetjes, Irene

Helemaal mee eens OK dan!

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 19:07

lonnie schreef:
Tinkermuts schreef:
Haidihoo, ik ben te herkennen aan een groot wit beest naast me en een bodywarmer met Chakotay erop, alleen lopen we daar met zijn 4en in, ik ben me toch een partij zenuwachtig, whieeee, hij zou vannacht vast wel weer in een drol gelegen hebben, spreek me maar gewoon aan hoor als je die bolle van me wil knuffen, hij staat daat namelijk in een box Haha!

tot straks Doei, doei

ik heb je gezien denk ik Haha!, en ook die geweldige vent van je, liep daar door de stallen en ineens was ie daar in een woord en meerdere lettergrepen: GE-WEL-DIG!

was jij dat nu die naast mij stond?? en waar me dochter ELKE keer mee wilde kijken Haha! Bloos

Toen jij je bokt naam zei.. verstond ik het denk ik niet.. en dacht hmmz.. ken ik niet.. hihihi

MAar volgens mij weet ik het nu wel weer!

panny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 19:11

@ Nadine

liep jij met een buggy? en met een zoontje en dochter??

dan heb ik je gezien namelijk Haha!

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 19:12

panny schreef:
@ Nadine

liep jij met een buggy? en met een zoontje en dochter??

dan heb ik je gezien namelijk Haha!

Ja waarom heb je dan niks gezegD??????????????????????????????????????? Bloos Tong uitsteken

panny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 19:13

um... je was aan het praten en je liep net weg..

panny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 19:13

en ik ben super verlegen Bloos

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 19:14

panny schreef:
um... je was aan het praten en je liep net weg..

Clown MUTS... maakt toch niet uit. hihi ik praat de hele dag doro op zon show.. ( ik ken helaas zoooooooo veel mensen Clown )

naja.. volgende keer beter!

panny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 19:15

jah haha Tong uitsteken

ik had offie trouwens gemist Huilen
me vader bracht me en was te laat thuis dus toen had ik de eerste 5 hengsten gemist.. later nog wel beetje bij de trailer gekeken .. dus ik heb zn rug gezien Haha!

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 19:16

Cayusejuhh schreef:

was jij dat nu die naast mij stond?? en waar me dochter ELKE keer mee wilde kijken Haha! Bloos

Toen jij je bokt naam zei.. verstond ik het denk ik niet.. en dacht hmmz.. ken ik niet.. hihihi

Nee dat was ikke Haha!

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 19:17

panny schreef:
jah haha Tong uitsteken

me vader bracht me en was te laat thuis dus toen had ik de eerste 5 hengsten gemist.. later nog wel beetje bij de trailer gekeken .. dus ik heb zn rug gezien Haha!

voor dat we weg gingen stonden er veel meer mensen bij te kijken.. dus had rich hem ff van de trailer gehaadl en konden de mensen rustig kijken

Je hoeft niet verlegen te zijn hoor! gewoon ff vragen of je mocht kijken was genoeg geweest Knipoog

maar Gouda is een klein stukje naar Nieuwkoop../ kom je toch nog eens langs kijken?

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 19:18

Ik vond t trouwens echt geweldig!! Vooral Chuck, Robin en Scoop! Maar de andere waren ook super!! Mijn foto's komen binnenkort Tong uitsteken kheb dr in totaal 262 gemaakt Tong uitsteken

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 19:19

Jenni schreef:
Cayusejuhh schreef:

Nee dat was ikke Haha!

Bloos! Rolleyes dat bedoel ik nu............ Nagelbijten / Gniffelen ben zoooo zeef af en toe.. vergeet nog al wat..

Hihihihi ok .. Is altijd moeilijk om een gezicht bij te denken van naam.
Haha!

Me dochter was wel een beetje op dringerig. ( ik had al 1000000 keer gezegd.. NIET doen.. ) Koe

panny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 19:20

Cayusejuhh schreef:
panny schreef:
jah haha Tong uitsteken

voor dat we weg gingen stonden er veel meer mensen bij te kijken.. dus had rich hem ff van de trailer gehaadl en konden de mensen rustig kijken

Je hoeft niet verlegen te zijn hoor! gewoon ff vragen of je mocht kijken was genoeg geweest Knipoog

maar Gouda is een klein stukje naar Nieuwkoop../ kom je toch nog eens langs kijken?

ja... als ik het lef ergens een keer vandaan haal kom ik wel Tong uitsteken

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 19:20

Cayusejuhh schreef:
Bloos! Rolleyes dat bedoel ik nu............ Nagelbijten / Gniffelen ben zoooo zeef af en toe.. vergeet nog al wat..

Hihihihi ok .. Is altijd moeilijk om een gezicht bij te denken van naam.
Haha!

Me dochter was wel een beetje op dringerig. ( ik had al 1000000 keer gezegd.. NIET doen.. ) Koe

Was niet erg hr Tong uitsteken kvond r wel schattig Haha!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 19:45

ik ben vandaag ook geweest. Het viel me een beetje tegen. De voorbrengers hielden de paarden erg kort. Konden bijna niet op eigen benen bewegen. Meisje jaagde ze soms op als ze net terug werden genomen. Ze doen het misschien al jaren maar er werd er welgeteld 1 netjes voorgesteld aan de hand en dat was de 1 na laatste Pablo. Je zag gewoon bij viel hengsten dat de ketting het bit strak trok en ze geen kant op konden en niet beter er van gingen lopen. Dan mijn beoordeling van de hengsten. Heb het vooral uit t oogpunt voor mijn merrie bekeken.
Seamus Diar, mooi van bouw, werd lekker in de krul getrokken waardoor de draf erg kort werd, toen ze de baan uitdraafde aan een lange teugel werd dat beter maar voor mij nog onvoldoende. iedereen vond het zo leuk dat hij sprong maar echt fijne manieren had hij niet.
The Offspring, Is mij erg positief opgevallen. Hij draafde ruim en met souplesse. Zn uitstraling is niet waar ik voor ga. Maar hij viel me echt 100% mee.
Chakotay, Braaf is t enige wat ik erbij heb staan. Echt een leuke tinker ook niet mijn type maar kan erg goed begrijpen dat andere er wel op vallen. Volgende keer alleen maar 1 baal neerleggen hij ging nu bijna midden tussen de 2 instaan.
Glen king hill, werd steevast aangekondigt als Glen Hill. Kwa bouw spreekt hij me erg aan. Hij liep alleen niet goeed, kwam niet in een zuivere draf, galoppeerde achter voortdurend. vraag me af waarom je een paard dat duidelijk niet goed loopt op een hengstenshow laat zien...
Mr Yenkins Leuk paard. Ruiter kon niet op der kont zitten en der knokkels trokken wit weg van het vasthouden.
RobinLeuk paard, iets klein. Liepen 2 shetjes naast, wat erg leuk overkwam. Nette gangen met vrij veel knie actie
PicoLiep fijn met z'n achterhand erbij, maar leek voor weinig ruimte te hebben. werd door pools meisje gereden die speciaal voor de hengstenshow mee was gegaan.
Collin oogte wat klein maar wel fijne gangen en mooi model, hij staat bij mij bovenaan mn lijstje. Hij deed wat gek, maar dat zou ik ook doen als mn onderkaak klem zat tussen een ketting en een bit Boos!
Scoop Leuk model, leuke draf. Alleen vraag ik me af wat ze met hem willen, beestje liep lekker op de voorhand, kon een verschrikkelijk overhaaste galopswissel en dat terwijl hij pas 4 maanden onder het zadel was. Vond het een beetje te voor een jonge hengst en vraag me echt af wat de meerwaarde ervan is...
Garish Go jij! Go jij! paar jaar geleden al gezien en ik ben echt weg van hem.... Hij was iets aan de dikke kant, maar hij kan draven en draven en draven. Wat een knieactie, achterbeen er mooi bij en hij gaat echt geweldig. Heel heel erg jammer dat hij zo klein is. Vind hem echt GEWELDIG Go jij! Go jij!
GulliverHad ik woensdag in Bathmen al gezien. Miste wat uitstraling wel mega braaf natuurlijk maar hij deed me echt heel erg weinig.
Venco Leuk beestje, draafde erg fijn met veel souplesse. Alleen heel heel erg chique, als ik dat op Ailin zet dan hou ik helemaal niets over wat op een tinker lijkt.
Peembel Liep aan de lange lijnen een paar voltes en slangevoltes. Paard kreeg niet de ruimte om zich echt te laten gaan, maar hij toonde wel braaf met een zuivere draf.
St. Patrick liep links achter niet lekker.
John Boywas klein in mijn ogen. liep fijn trok alleen t spronggewricht erg naar de staart op ipv naar voren en onder de massa.
Subliem gewone tinker, erger me bij hem altijd aan het gruwelijk dikke pijpbeen. Beenwerk is me gewoon net iets te grof
Davey Liep in 2 span met zn halfzusje, erg leuk, leek ook veel op zn zusje, maar kon verder weinig van het paard zelf zien.
Kent Erg breed, veel behang. Beest was niet vooruit te branden
Pablo Werd fijn voorgebracht, liep lekker. Echt op zn Pablo's werd iedereen blij van hem. Maar hij is wel echt te grof voor wat ik voor ogen heb.
Mr. Bandit Beetje gewoontjes, kwam weinig uit. maakte geen indruk op me.
Verder was het wel een leuke show, paar bokkers gezien en gesproken(leon en tarmine) en gespot (maar niets gezegd Tong uitsteken ).
Was leuke dag, maar ben nog wel aan t twijfelen welke hengst ik voor Ailin wil. Iemand die nog wat leuks niet nts (dus lekker illegaal) weet te staan?

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 19:52

Van de show vielen voor mij 2 hengsten echt op als zijnde leuke vent voor Jeanie Knipoog De 2 driekleuren Pablo en Seamus en Offspring.

De dagprijs zeer terecht naar Silas Ja . Wel bokkers gezien maar lang niet allemaal gesproken .

Wel wat opgestoken en besloten om Jeanie ook maar eens te laten keuren Haha!

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 19:56

Nadine, leuk je ontmoet te hebben en Coydog, en Panny [zei ik toch dat je gewoon naar iedereen toe kon] en natuurlijk chacotay [heb ik ook nog mee staan knuffelen, is toch ook helemaal mijn type.

Leon helemaal gemist, heb toch 3 uur rond gelopen in het blauw met 1 kind op krukken en 1 met de hand in het gips, ik was volgens mij best herkenbaar.

Ik heb echt veel leuke dingen gezien, de show en alles super. de meiden houden niet op er over te praten, die deed dit en die kon dat en o die was zo, echt leuk.