1. arabieren, Ik vindt dat deze paarden oerlelijk zijn, ze zijn concaaf gebouwd, wat ze ontzettend moeilijk maakt om ze echt goed te rijden, ze zijn vaak overbouwd, wat ze ook nie mooier maakt, en zijn ze veelste smal in borst, waardoor ze vaak verkeerde been positie hebben, Ook vindt ik hun hoofden echt lelijk, veel waterhoofden en veel te smalle snoetjes. Dan vindt ik ook nog hun karakter verschrikkelijk, ze zijn meestal ontzettend aanstellerig.
2. Fjorden. Worsten op pootjes:P al zijn ze meestal wel erg lief, ik vindt ze er niet uitzien.
En als mensen hier niet mee eens zijn, wordt niet boos, dit is mijn mening, en die kan best veranderen, als iemand mij kan overtuigen

Nou vragen sommige misschien af waar ik dan wel van hou: lusitanos en andalusiers, prachtig gebouwd, super karakter, quaters, prachtig bespierd, en die paarden kunnen hun achterhand echt gebruiken, prachtig! en connemara ponys.
er zitten echt prachtige paarden bij! sommigen zijn worstjes inderdaad en daar kan je van houden of niet maar ze zijn niet allemaal zo! 
al onze arabieren hebben van die prachtige koppies met smalle snoetjes. Waterhoofden moet je toch echt bij een ander ras zien te vinden, maar niet onder de arabieren
of een ander 'kasteelachtig' ras.

want wat jij hier verkondigt klopt geen hout van
Join the pennyforum