Ik weet niet zo goed wat nou Iers is en wat niet.

Maar een grote, stevige Connemara lijkt me heel leuk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Manuutje1990 schreef:Die Cob-types zijn zeker mooi.
Zijn Connemara's altijd schimmels?
. ingeo schreef:Manuutje1990 schreef:Die Cob-types zijn zeker mooi.
Zijn Connemara's altijd schimmels?
mijn douwe is zó uitgesproken een cobtype dat ik me zelfs afvraag of er geen flinke portie cob doorheen zit.
CocoChanel schreef:Kennen jullie nakomelingen van de connemara hengst Sticky ( is inmiddels overleden)?
Effy schreef:CocoChanel schreef:Kennen jullie nakomelingen van de connemara hengst Sticky ( is inmiddels overleden)?
Ja, meerdere.
@Toydoll: wij hadden ook een cremello veulen op stal. Uit een vliegenschimmel moeder en een valkschimmel vader. Kan dus wel, beiden hadden verdunningsfactor.
Manuutje1990 schreef:justmie schreef:iik krijg heel misschien ook een pony en ik wil heel heel graag een connemara, maar ik ben 1,72men 14 jaar, en zo goed als uitgegroeid. maar....pas ik dan nog wel op een grote connemara?? ik hoop van wel, want ik vind ze echt geweldig...!
Daar zit ik dus ook mee
Ik pas er nog makkelijk op, ik ben 1.70.
Maar aan de andere kant trekken de paarden me ook heel erg.. En dan vooral Trekpaarden, en de zware warmbloeden en de barokkepaarden
En aan de andere kant vind ik een pony ook geweldig..

www.stalgeelders.tk ==> voor de mensen die een connemara willen kopen Toydoll schreef:
Connemaras zijn wel vaak schimmel, maar volgens mij kunnen alle kleuren voorkomen behalve bont.
Schimmel, valk of bruin zie je het meest. Maar ook roan kleuren, zwart, vos zijn er ook.
Maja mijn favo kleur is dan ook schimmel of valk :p
. Wit is ook mooi, maar dan alleen als ze net gewassen zijn 

Jamy schreef::D
@ merel1618 ik denk dat je voor ongeveer 2000 Euro (of iets meer) wel een pony hebt hoor. Ik weet het nooit zo goed qua prijzen, maar als je niet perse een goede afstamming wilt hebben red je dat denk ik wel

Lielle schreef:even een mod opmerking. RP is niet bedoeld voor gezellig kletsen maar voor concrete vragen. Ik weet niet of er al een Welsh topic op de HK is, anders zal ik deze daarnaar verplaatsen.

Lielle schreef:even een mod opmerking. RP is niet bedoeld voor gezellig kletsen maar voor concrete vragen. Ik weet niet of er al een Welsh topic op de HK is, anders zal ik deze daarnaar verplaatsen.