Ik heb gister met mijn dame de eerste en voorlopig laatste springles gehad

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Berith schreef:Leuke foto die springfoto.
Ik heb vandaag weer een topdag gehad. Ella voor het eerst van haar leven mee naar het strand, als handpaard. En ze vond het super! Ze was zo braaf en het was heel rustig op het strand, dat ik haar zelfs af en toe even los durfde te laten (net als ik voorheen altijd met mijn shetje Trix deed).
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En ja Ella komt ook bij Marja de Bruin vandaan
LvA1993 schreef:Vorige week heb ik in de les balkjes gelopen. Gold tilde keurig haar voetjes op! Viel mij echt mee.. Op een gegeven moment ook een balkje op de rand van de bak gelegd, zeg dat het nu 25cm hoog lag op de hoefslag. Ieder paard eroverheen springen, maar Gold peinst er niet over. Gewoon in draf/galop keurig eroverheen. Ben benieuwd hoe ze het doet als we binnenkort is een hindernis neerzetten. Afgelopen keer dat ik een hindernis probeerde snapte ze het principe springen niet zo goed...Wel erg gelachen..
Donna89 schreef:Hmm. ja ik heb 1 x op een boomloos zadel gezeten. Zal misschien wennen zijn maar mijn hemel, was mijn hele balans kwijt. Dat is dan niet zo handig met zadelmak maken
we hebben nu een wintec (welke weet ik niet) deze zou wel op de smalle jonkies passen en een hulsebos extra wijd. Ligt op de meeste wel goed alleen weer te breed voor die hele jonkies natuurlijk.
De hulsebos heeft ook een te hoge lepel waardoor ik mijn bodyprotector niet aan kan, deze word dan omhoog gedrukt.
Ik zag al op de markt en MP een trekpaard zadel voorbij komen. Lijkt me erg lekker zitten maar geen idee wat de pasvorm is.
spotterick schreef:wat een leuke diversiteit zeg op die foto. Hetzelfde ras en dan toch zo anders
Hihi ik heb nog geen zadel voor mijn fuchsje, zou wel een beetje heel erg vroeg zijnMaar kijk wel mee voor mogelijkheden