Voor zover ik weet heb ik bij jou geen paardjes gezien die bij de knieen zijn afgebroken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fasel schreef:Eigenwijze hollander??? Bestaan die???
Overigens, erg indrukwekkende site heb je. Inclusief paardjes
marengo"]
[quote="Fasel schreef:Eigenwijze hollander??? Bestaan die???
Overigens, erg indrukwekkende site heb je. Inclusief paardjes
Sabiy"]
[quote="stef schreef:Als ik een paard met een snoekshoofd, hertenhals, karperrug, koehakkig, en franse stand mooi vind, dan vind ik dat paard mooi *maar dat is heel persoonlijk natuurlijk*
Fasel schreef:VERTEL!!! Flashen klinkt ook bereinteressant. Maar als we het over Macromedia hebben dan wil ik graag ook flash leren. Kan het wel een beetje maar tijd en geduld ontbreekt me vaak :|
Fasel schreef:Denk dat ze het niet zo bedoeld heeft Pegassa. Meer om aan te geven wie bepaalt wat wel en niet mag. Of heb ik het fout?
marengo schreef:Ja hallo zeg, gaan we lekker ??Zo ken ik er nog een paar: Een platte dish, een diepe dish,, een boterhamdish, of het kleine gebaksdishje.........
Zoekt U het maar uit.....Oh ja, en de vleesdish hebben we ook nog,wie biedt meer ?
Trouwens Pegassa, er is een boek waar de rasstandaard van een arabier instaat, zul je zien dat we o.a. ook nog zoiets hebben als kuhailan en saqlawi zullen we het daar eens over gaan hebben, dan snapt tenminste echt niemand het meer. De ras beschrijving van de arabier is namelijk al even oud en is toen reeds even geleden dus bepaald.
pegassa"]
[quote="marengo schreef:Ja hallo zeg, gaan we lekker ??Zo ken ik er nog een paar: Een platte dish, een diepe dish,, een boterhamdish, of het kleine gebaksdishje.........
Zoekt U het maar uit.....Oh ja, en de vleesdish hebben we ook nog,wie biedt meer ?
Trouwens Pegassa, er is een boek waar de rasstandaard van een arabier instaat, zul je zien dat we o.a. ook nog zoiets hebben als kuhailan en saqlawi zullen we het daar eens over gaan hebben, dan snapt tenminste echt niemand het meer. De ras beschrijving van de arabier is namelijk al even oud en is toen reeds even geleden dus bepaald.