mag ik vragen hoe lang het zadel is en het draagvlak van pumbaa?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vind die van mij er al 'verwilderd' uitzien met zn berevel
haha. Over de boomloze zadels, ik ben er erg tevreden over. Ik heb zelf een Barefoot London, heerlijk zadel. Ik heb er dus nu een zadel (overigens merkloos) erbij een vzh model om af te wisselen. Het is een beetje BF Cheyenne namaak, haha. Pumbaa krijgt er geen drukplekken van gelukkig. Het is zeker niet zo dat alle boomloze zadels goed liggen, was dat maar zo haha. En zonder pad met inlages rijden doe ik niet hoor, dat is een must met boomloze zadels. De Libra Trec is ook een mooi zadel, mooi kort ook. De Ghost is ook een mooi klein zadeltje! Haha, dus Wolf is een beetje overbouwd, dat komt vast doordat de verhoudingen nog niet kloppen door de groei. In het verkeer zou ik ook niet snel met de neckrope gaan rijden hoor, haha. Ben al blij als het met een normaal hoodstel goed gaat

Van schreef:boomloos is in mijn ogen ook niet geschikt voor de echte intensieve lange ritten. Uiteindelijk(over een jaar of 2) zal hier dan ook een goed passend boomzadel komen. Ik begin met een boomloos ivm de groei, ik heb geen zin om elk half jaar een nieuw zadel aan te moeten schaffen en intensieve lange ritten gaan we voorlopig toch nog niet doen.
Wat leuk dat je zoveel weet over Juul, het is dan inderdaad wel een beetje een kneusje en beter af onder de mensen, wie weet groeit hij uit tot een echte stoere bink
Ik wou dat ik meer wist over Wolf
Wolf is trouwens tot mijn verbazing behoorlijk smal, de medium boommaat zadels van mijn vorige paard(type kwpn) zijn haar veelste breed, natuurlijk zal ze nog wat uitzwaren maar ik denk niet dat ze nog veel breder word dan een medium maatje

Maar ik weet er haast niks meer van helaas. Ben een Engels-student, misschien ligt het daaraan
Heb trouwens ook even wat foto's van Pumbaa op de FB pagina gezet