Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bar schreef:Jij bent ook echt een wandelende Connemara-encyclopedie he!
SuuZ_Honey schreef:@Leliaardje
Hee, het zou heel goed kunne want we hebben nog een manege pony staan die zo heet (van de Bossenhoeve) want ze was niet bij ons gefokt dacht ik, heb jij daar heel toevallig een foto van of iets? meer info heel erg bedankt voor het kijken
Groetjes Suzanne
Delidema schreef:Jaaa Joehoee! hier is een connemara fan !!!
Leliaardje schreef:Zo zeg, ben je even niet in de buurt................ moet je een kwartier bijlezen.
Hallo SaraB! Je hoeft niet eens een zoon te hebben hoor om een excuus te hebben om een Connemara te kopen. Maar leuk weer een fan er bij! Zo te lezen sta je bij de Comara pony's in de buurt. Die twee valkjes zijn inderdaad scheetjes!
En Nado: de laatste naam in je rijtje deed bij mij een belletje rinkelen: Pepperony's Quick Star: gefokt door J.H. Nijland te Amsterdam. Volgens mij had hij inderdaad een manege. Hij had toen de hengst Atlantic Cliff.
Volgens mij leeft Quick Star nog steeds. Ze deed een paar jaar geleden nog mee met het ONCK!
Yv_ schreef:san: wat onwijs gaaf zeg! Heerlijk dat jullie al lekker het vertrouwen hebben om dit te kunnen doen!
Moon is buiten echt niet meer te houden op de een of andere manier!
SilverSan schreef:Yv_ schreef:san: wat onwijs gaaf zeg! Heerlijk dat jullie al lekker het vertrouwen hebben om dit te kunnen doen!
Moon is buiten echt niet meer te houden op de een of andere manier!
Ja, weet je, dat kan gewoon met een ConnemaraOwen en ik hebben natuurlijk al heel veel voorwerk gedaan, hij heeft ook duidelijk aangegeven dat hij klaar was voor de volgende stap en dat 'ie het echt wel allemaal kon hoor
![]()
Owen had dat net een paar weken geleden, dat superfrisse... Waar hij ineens last van had, ik weet het niet... Gelukkig is het voorbij. Misschien wil Moon gewoon aangeven dat hij op het strand thuis hoort???![]()
Ohw wauw, Rasp, wat een prachtfoto's. Heb toch zoveel respect voor die pony's en ruitertjes, bijna over je eigen hoogte heen springen en alsof het een makkie is!