Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Snoevie schreef:Zidore schreef:ik vind deze ook zo leuk!! [EA-TK-PP] [TK] Dylan: Kruising Fjord Fries 3 jaar
ik hoop dat ik niemand beledig,maar ik vind deze dus niet mooi in verhouding qua bouw
Craftly schreef:Sam lijkt idd veel meer op een fjord dan de mijne, die heeft veel meer een rijpaard uiterlijk.
Wel leuk een bonte fjord, jammer dat ie verkocht word, als het een maandje later was had ik hem wel willen hebben
Twiggy2008 schreef:Nou Nanette, heb jij wel goed naar de foto's in dit topic gekeken dan?
nanette1 schreef:Twiggy2008 schreef:Nou Nanette, heb jij wel goed naar de foto's in dit topic gekeken dan?
ja natuurlijk heb ik de foto's gezien maar iedereen heeft zo zijn ras mensen verklaren mij ook voor gek tinkerxkwpn dat kan toch niet nou ik vind van wel en jullie doen dit met fjorden. Jullie paarden zullen ongetwijfelt helemaal geweldig zijn maar niet echt mijn ding een gewone fjord heeft mijn voorkeur.
Twiggy2008 schreef:Ik geef alleen maar aan dat ik niemand voor gek zal verklaren met wat voor kruising dan ook.
Dus ook jou niet met je kruising paard.![]()
(Aparte) Kruisingen kunnen ontzettend leuk zijn, vaak nog veel leuker dan een raszuiver paard (vind ik dan weer, he).
Al vind ik zoveel paardjes ontzettend leuk en bijzonder, de mijne vind ik natuurlijk het allerleukst, maar dat vind iedereen van zijn of haar paard en zo hoort het ook.![]()
Ik heb je paardje gezien in je profiel, leuk beestje met die sokken, hoor.