het is een 6 jarige d-pony van 1.47 een merrie ze heeft met dressuur vaak een dip 1 keer loopt ze sterren van de hemel ene keer wil ze niks meer springen doet ze alles voor gaat nu al tot 1.20 een oxer. alleen 1 probleem haar galop is soms echt niet haar beste gang dat galopeert ze helemaal niet zit tussen draf en galop in maar met genoeg training komt dat goed.
een vage spring foto.
dressuur foto uit goeie tijden alleen jammer van haar oren komt omdat ik net reactie vroeg.
Ik zal zo eens het een en ander bekiijken wat ik er voor geven zou, maar ben benieuwd wat jullie van mijn paard vinden.
Baloe, geboren in 2000, ruin, 1.66 Bachelor NH x Nucari Hij heeft ataxie en wordt op niet meer dan B niveau gereden, maar ik ben benieuwd wat jullie hem waard vinden ZONDER!! de ataxie.
Hij is lief&makkelijk in de omvang. Kan met alles buiten staan.
Oh, sorry, moet zelf natuurlijk ook nog even taxeren. Momentje
edit: Piaffe: 3000 - geen prestaties, dressuur naar verhaal te zien niet goed bevestigd.
Machie: vind het heel moeilijk te zeggen zonder die ataxie. hij heeft het nu eenmaal en daar kun je niet onderuit. alsnog, hij is 8 jaar en loopt nog maar op b niveau en het is een ruin dus verder ook geen fokwaarde - 3500,-
Hier mijn Eerste paardje: naam: Iris van de tramhoeve VaderxMoeder: Lys rougeX Lady van de tramhoeve Leeftijd: 13 Dressuur: Oude baasje Z2+winst,, met mij nu L1 we mogen naar de L2 maar moeten wachten op de regionale kampioenschappen. Springen: Oude baasje L+winst,, Met mij B+winst Geslacht: merrie overige: Zijn volle zusjes springen internationaal.
Zijn hoofdje met lintjes Ererondje Kringkampioenschappen
Ze is NIET te koop, zou gewoon graag willen weten voor hoeveel mensen haar nu taxateren. Ik kreeg op de KNHS dit jaar ook mensen, die haar wel graag wilden kopen.
Profiel staan nog meer foto's.
kitty_gomez
Geplaatst: 29-07-08 09:32
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 20:32, in het totaal 1 keer bewerkt