Ook op Argos word niet gereden, tja, kleine kindjes onder de 3 zitten er voor 10 meter op, maar ook alleen als ze onder de 15 kilo zitten. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ook op Argos word niet gereden, tja, kleine kindjes onder de 3 zitten er voor 10 meter op, maar ook alleen als ze onder de 15 kilo zitten. idooltjuh schreef:onderste linker is wel een mini die is 75cm een echte mininatuur stamboom heb ik van die pony en de 2 rechter zijn geen mini's maar ik zei ook de 2linker zijn mini-s
Ben er eigenlijk bijna van overtuigd dat je de miniatuurpaardjes verwisselt met de mini shetlanderstjes.
) Ik had Indy voor de koets willen zetten. We waren al een heel eind op weg, tot er een koets in beeld kwam. Die is veel te groot. Dus er is een merrie gekocht voor voor de koets, en Indy is nu mijn speel/vertrouwens paardje geworden
En daar is ze uiterst geschikt voor. 

ze ziet er super uit
)

Dana01 schreef:ik ben er heel benieuwd naar, ik persoonlijk wil haar graag lekker gezond en vrolijk zien, verder maakt het type me niet uit
flicka heeft maar geluk gehadze ziet er super uit

Dana01 schreef:ships?