Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anke schreef:stef schreef:Dennis: Ranger v/d weipolder loopt marathons in 2 span....
ja en nu loopt 'onze' Marverick er ook naast (fewspot)
stef schreef:hij is basis, maar wel vrij luxe. wat ie loopt weet ik niet
stef schreef:het gaat hier om minipaarden, amerikaans, nederlands, belgies, maakt niet uit.
Dennis schreef:@ Hopla: het gaat over mini paardjes, niet over shetlanders.
Ik baseer mijn mening niet op dat ene paardje, maar neem die als voorbeeld.
Ik heb nu ook(weer een voorbeeldje) een pony van 90 cm (een echte shet) staan die precies weg komt met een 2 wielertje of concours wagentje maar waar ik ook echt niet met 2 personen op de kar mee het bos in zou willen.
stef schreef:voor mensen die niks om rijden/mennen geven, maar lyrisch worden als hun paardje goede punten haalt op een show, die mensen hebben er dus wel wat aan.
Dat het misschien niet jou ding is zegt niks over dat je niets aan hebt.
ik persoonlijk zou niks aan een dressuur gefokte KWPNner hebben.
fjordnina schreef:mini bedoelen we in dit topic minuature paarden mee.
superwoman schreef:stef schreef:voor mensen die niks om rijden/mennen geven, maar lyrisch worden als hun paardje goede punten haalt op een show, die mensen hebben er dus wel wat aan.
Dat het misschien niet jou ding is zegt niks over dat je niets aan hebt.
ik persoonlijk zou niks aan een dressuur gefokte KWPNner hebben.
Jij begrijpt mij gewoon niet hé!
Ik ging "in" op de reactie van Dennis die zei dat je er niet mee kon mennen of rijden. waarop iemand anders zei dat dat wel kon....
Als zijnde "paard" kun je erniks mee.
Met een kip,kat of hond kun je ook naar shows.
BTW ik heb ook 2 mini's, moeder en dochter en ga ook naar de keuring....
Maar dat is 1 x per jaar. De rest van het jaar staan ze bij mij lekker als grasmaaier.
Meavey schreef:Dan een minipaard minder kan door fijn beenwerk is echt onzin, liberty, trail, obstacle, jumping en driving het word allemaal gedaan en in Amerika zelfs op erg hoog niveau!
De performance klassen schieten ook hier de pan uit.fjordnina schreef:mini bedoelen we in dit topic minuature paarden mee.
Ik vind de term miniatuurpaard dus verschrikkelijk, een miniatuur is zo´n plastic poppetje dat je in een kast zet.![]()