idd foto's plaatsen dan! in welke maat zitten de pony's die in de kuddes lopen precies? zijn die allen onder de 1,30 of ook erboven? dat is wel relevant om te weten als je wilt gaan rijden... (of wil je mennen? dat kan natuurlijk altijd, ongeacht schofthoogte) vind ze echt super schattig!
ze worden maar ong. 1.25 maar als ik zo'n pony koop ga ik er zelf niet op rijden.. vind het alleen al geweldig om zo'n ras zelf te hebben! wil er misschien wel mee gaan mennen ja, mocht het diertje het leuk vinden..
In Den Helder stonden er 2 in een natuurgebied. Maar dat waren echt geweldige paardjes. Ze stonden gewoon in 'het wild' als het ware, en er werd niks met ze gedaan. Maar je kon ze wel aaien en zo, ze waren niet bang voor mensen
ja die pony's van die man van dat natuurreservaat zijn ook niet bang voor mensen, je kan ze wel aaien. maar verder zijn ze niets gewend, geen halster of meelopen of iets.. dusja dat moet je ze allemaal aanleren.. maar ik heb daar wel geduld voor en lijkt mee een hele leuke ervaring om dat te doen!
nou even een update-tje: ik heb die andere ook even gebeld en mocht er verder niets bij zijn bij die eerste kan ik hun altijd bellen of er nog wat is, hun hebben bijna altijd wel wat te koop.. ook nog iets goedkoper en bijna altijd veulens dus dat is nog mooier! dus het is bijna zeker dat ik er in okt/nov eentje heb lopen hier