Ik denk zelf dat die gaan voor: een iel en lang paard, lange steile nek, bruin, dunne manen en staart, hoog op de benen, nerveus, wijdlopend en natuurlijk kunnen ze niet galoperen...

Dit beeld voldoet vast niet aan het stereotype beeld van de draver

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lia_ schreef:Ik herken ze meestal aan het dunne tuigje en aan het kleine karretje wat er achter hangt met daarop een m/v in een fel gekleurd shirtje en een helmpje
Meestal zie je ze dan in een kudde heel hard rondjes linksom rennen
Bij andere rassen als fjorden of tinkers heb ik dit specifieke gedrag nog nooit waargenomen....
tjitseee schreef:Lia_ schreef:Ik herken ze meestal aan het dunne tuigje en aan het kleine karretje wat er achter hangt met daarop een m/v in een fel gekleurd shirtje en een helmpje
Meestal zie je ze dan in een kudde heel hard rondjes linksom rennen
Bij andere rassen als fjorden of tinkers heb ik dit specifieke gedrag nog nooit waargenomen....
dat karretje en dunne tuigje is alleen op koersen!met dit topic word bedoeld hoe de draver eruit ziet qua exterieur
Lia_ schreef:een "typische" draver bestaat dus gewoon niet.
Ilse schreef:Minder? Ik vind het juist positiever
Scum schreef:Na uitleg van de TS hebben we besloten om het topic terug te plaatsen naar RPA.
Eigenlijk hoort dit topic wel thuis bij DRS, maar bij wijze van uitzondering willen we dit toestaan.
Ilse schreef:Als ik vertel dat mijn paard een draver is krijg ik ook vaak de reactie; Dat kan toch niet? Zo ziet een draver er toch niet uit? Zo kan een draver toch niet lopen? En zo kan een draver toch niet...