Ik heb ook even gestemt (ja) 1 forum erbij maakt nu niks meer uit.
Criteria voor nieuwe aanvragen voor subfora
Een potentieel subforum moet aan de volgende criteria voldoen: * Moet paard-gerelateerd zijn. * Minimaal 30 medestanders. * Motivatie/charter. * Potentiele subforummods * Voorbeeldtopics die er goed in zouden passen.
Maak een duidelijke post op Forumzaken die voldoet aan de bovenstaande criteria en geeft daarbij een motivatie waarom jij/jullie denken dat zo'n subforum goed zal lopen en een toevoeging aan Bokt is. Daarnaast moeten de aanvragers bereid zijn om voor hun forum een charter en eventueel een FAQ te schrijven'.
Periodieke beoordeling Na een maand wordt er gekeken wat de gebruikers zelf van het forum vinden, of het lekker loopt en of er bepaalde zaken en/of regels moeten aangepast of toegevoegd moeten worden. Na 3 maanden wordt de definitieve beslissing genomen of het forum een blijvende is.
* Moet paard-gerelateerd zijn. Weet niet wat dat is * Minimaal 30 medestanders. We zitten al op de 33. * Motivatie/charter. We hebben het nodig omdat er zoveel NF mensen zijn, en we dan niet allemaal losse topics hebben ronddwalen op allemaal verkeerde plaatsen. En als we keer over ons beestje willen pronken moeten we eerst een topic zoeken. Met een algemeen topic heb je dat minder snel * Potentiele subforummods En dat is? Meld me der wel voor aan =D * Voorbeeldtopics die er goed in zouden passen Bevoorbeeld foto's van je NF. Dat je aan het rijden ben of problemen die je heb met je NF . Eigenlijk alles wat over je NF gaat
jaaaaa ik ben ook voor.Heb nl net een new forest gekocht en vind het erg leuk om er meer over te weten te komen en wat voor een ervaringen iedereen heeft.hoe het karakter ed is.