Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kangaroo_Syl schreef:Hetzelfde als wat ik heb meegemaakt. Kocht een paard voor 2000 euro, achteraf bleek het een draver te zijn. Toen ik haar weer verkocht heb ik haar voor 1000 euro verkocht, gewoon omdat geen een mens een draver koopt van 2000 euro. Het zijn leuke paarden, maar je moet er van houden.
Citaat:Het is opvallend hoe weinig mensen een draver herkennen. Ik zelf heb daar overigens geen problemen mee.
dierfysio schreef:vind het nogal apart om te lezen dat iemand een paard duur gekocht had, en dat het achteraf een draver bleek... dat zie je toch?? ze zijn anders gebouwd, en bewegen anders, dan rijpaarden.
WendyBZ schreef:dierfysio schreef:vind het nogal apart om te lezen dat iemand een paard duur gekocht had, en dat het achteraf een draver bleek... dat zie je toch?? ze zijn anders gebouwd, en bewegen anders, dan rijpaarden.
Ik heb mijn 9 jarige draverruin overigens voor 2500 euro te koop staan. In mijn ogen absoluut niet te duur, hij is het zeker waard.
dierfysio schreef:ik ben het trouwens niet eens met dat je het moeilijk kunt zien wat een draver of een rijpaard is: iemand met een beetje kijk op paarden ziet dat direct. en als je in stilstand nog twijfelt, dan valt het in beweging wel gelijk op.
rachelthinka schreef:slachtprijs + wat de gek er voor geeft lijkt me op elk paard van toepassing