Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
_anton_love_ schreef:jaa denk het ook! en nee het is geen shetlander!!!!! Veel te groot hij is 1.18, En de vader en moeder is onbekend. Dus ik weet het ook niet hea maar je ziet zeker in het echt dat het geen shetlander is en hij kan ook tolten....
) alleen is dit niet gewenst bij "gewone" paarden. Dat hij tölt hoeft niet te persé te betekenen dat het een ijslanderkruising is. Veulentjes tölten ook, 100%welsh veulen met zeer goede papieren bij mij op stal tölt ook. Ik wil wel eens een foto/filpje zien van je shet x ??? in tölt.
, m'n vriendin heeft ook een shet van ong. z'on schofthoogte duz...
maar het kan ook wel een shet kruising met een ander ras zijn maar k weet het niet zekerrrr.. duz..

Dus ben gewoon Nikita(_anton_love_) Was vergeten mijn aan temelden
_anton_love_ schreef:jaa denk het ook! en nee het is geen shetlander!!!!! Veel te groot hij is 1.18, En de vader en moeder is onbekend. Dus ik weet het ook niet hea maar je ziet zeker in het echt dat het geen shetlander is en hij kan ook tolten....

bij mijn 2 gangenpaarden staat ook rijpony in het paspoort bij ras omdat ik nog het afstammingsbewijs moet laten zien ed...
_anton_love_ schreef:Het is ook geen shet!!!!!!!!!
In zijn papieren staat pony! En het zijn goede papieren![]()
En ik weet dus niet wat voor ras het is! En ik heb al een keer een shet gehaf van 1.10 en die leek op een shet diet niet echt hoor als je hem in het echt ziet!
![]()
Glossi schreef:_anton_love_ schreef:jaa denk het ook! en nee het is geen shetlander!!!!! Veel te groot hij is 1.18, En de vader en moeder is onbekend. Dus ik weet het ook niet hea maar je ziet zeker in het echt dat het geen shetlander is en hij kan ook tolten....
In de bladzijde ervoor was ie nog 1.15?
En als de vader en moeder onbekent is dan heeft hij geen goede
papier![]()
Idd heb je ook een foto dat ze tölt? Ben benieuwt
een soort van vuilnisbakkie dus?
mexxiemaal schreef:Hoi,
Ik denk dat het een Roteb pony is, uiterst zeldzaam en met uitsterven bedreigd!
Zoek Roteb eens op google voor meer info.
Greetz mexxiemaal
Bij het Roteb stamboek zijn ze vast heel blij om te horen dat er nog een nakomeling is! rommie schreef:Het enige wat ik vind op google over Roteb is dat het een afval/stratenschoonmaak bedrijf iseen soort van vuilnisbakkie dus?