geen knapstrupper ??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

loes-freke

Re: wel knaBstruppers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 18:32

marloes1983 schreef:
hey,
er zijn wel degelijk Knabstruppers in Nederland.
Scarlett, een 15 jarige merrie staat bij Zandvoort aan de kust, deze merrie is echter niet 100% raszuiver, maar wel ingeschreven bij het Knabstrupper stamboek,in Duitsland. Die is nu van een vriendin van me.
Beverly, heet nu Juli, staat in de buurt van Leiden. een 12 jarige merrie, met enig Appaloosa bloed in zich. Een dochter van Scarlett. Was het paard van m'n zusje, maar is 6 jaar geleden alweer verkocht.

Verder heb ik zelf 2 Knabstruppers, Minerva Nora, een 11 jarige merrie, ook een dochter van Scarlett. Aan vaders kant zeer goede bloedlijnen! (Oberst af Mesballe)
En sinds 2 maanden een jaarling hengstje, Graziano. Een originele knabstrupper, d.w.z. 100% raszuiver.

Verder zijn er nog enkele mensen in NL. die zeggen een knabstrupper te hebben, zolang deze niet echter ingeschreven staan bij het stamboek, zijn dit geen knabstruppers....

Succes verder, ik zal nog even proberen een paar foto's erbij te zetten. Knabstruppers zijn wel degelijk mooie en goede sportpaarden. Ik ga hiermee ook verder, richting de fokkerij. Maar eerst een paar zuivere basispaarden hebben...

Graziano, 3 weken
http://interval1.rendered.startpda.net/ ... jpeg[/img]

Graziano, 8 maanden
Afbeelding

Minerva Nora,
Afbeelding

Minerva Nora, buitenrit
Afbeelding

Groetjes Marloes

volgens mijn staat deze weer tekoop op speurders of markt plaats wegens niet klikken met eigenaar. (uit leiden, als ik geld had was ze hier welkom bij de rest van mijn appies)

was te vroeg met reageren maar dus klopt dat jullie merrie was.

lailapri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 20:15

Claudia boon heeft gloof ik ook een knabstrupper waar ze optredens mee doet.

DendroFleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 16:56

lailapri schreef:
Claudia boon heeft gloof ik ook een knabstrupper waar ze optredens mee doet.

Ja Jasper, een nakomeling van Taro af Boruplund. Zelf heb ik een dochter van Taro uit een Alex vd Kamperweg x Prins merrie. Ook een behoorlijke portie knabstupper dus.

1414

Re: geen knapstrupper ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 10:28

Hallo allemaal,

Voor een vriend zijn wij op zoek naar een Knapstrupper. Wie kan ons helpen????????????????????????????????

Groeten
A&S

twister42

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 14:33

He ik zie dat het halve NAS hier ook zit.
Grappig, zit hier ook eens ben eigenlijk op zoek naar iemand die les geeft in het barok in de buurt van utrecht.

Maar goed ik heb ook een knap(pe man)strupper, ook van Taro

juval

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 19:25

nou, ik heb mn paardje gevonden, niet Juli de knabstrupper, maar wel familie van haar:
Afbeelding
het is deze NAS merrie geworden, ze heet Zoey, 14 jaar, merrie (v Prins vm Sonny af Hojmark). Ik ben er heel blij mee.

SorayaDL

Re: geen knapstrupper ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 20:21

Wowie!! Echt een heel leuk paardje, Gefeliciteerd!! Hele aparte stippen en die oortjes . Veel plezier met haar!