Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
panterbont schreef:*D Mijn naam is Linda ik kom uit Oostermeer(Fr)en ik ben de trotse eigenaar van een 2 jarige appaloosa hengst,directe afstamming vanTaro Af Boruplund!!!Mijn naam is Linda ik kom uit Oostermeer(Fr)en ik ben de trotse eigenaar van een 2 jarige appaloosa hengst,directe afstamming vanTaro Af Boruplund!!!Mijn naam is Linda ik kom uit Oostermeer(Fr)en ik ben de trotse eigenaar van een 2 jarige appaloosa hengst,directe afstamming vanTaro Af Boruplund!!!
panterbont schreef:*D Mijn naam is Linda ik kom uit Oostermeer(Fr)en ik ben de trotse eigenaar van een 2 jarige appaloosa hengst,directe afstamming vanTaro Af Boruplund!!!Mijn naam is Linda ik kom uit Oostermeer(Fr)en ik ben de trotse eigenaar van een 2 jarige appaloosa hengst,directe afstamming vanTaro Af Boruplund!!!Mijn naam is Linda ik kom uit Oostermeer(Fr)en ik ben de trotse eigenaar van een 2 jarige appaloosa hengst,directe afstamming vanTaro Af Boruplund!!!
DendroFleur schreef:panterbont schreef:Mijn naam is Linda ik kom uit Oostermeer(Fr)en ik ben de trotse eigenaar van een 2 jarige appaloosa hengst,directe afstamming vanTaro Af Boruplund!!!
Mijn naam is Linda ik kom uit Oostermeer(Fr)en ik ben de trotse eigenaar van een 2 jarige appaloosa hengst,directe afstamming vanTaro Af Boruplund!!!Mijn naam is Linda ik kom uit Oostermeer(Fr)en ik ben de trotse eigenaar van een 2 jarige appaloosa hengst,directe afstamming vanTaro Af Boruplund!!!
Je bent wel erg enthousiast over hem![]()
Zelf heb ik ook een Taro-nakomeling. Moet binnenkort toch echt de papieren erbij zoeken om aan Serenta de gegevens door te geven
nadezda schreef:Omdat de hengst palousa santos zelf ook geen 100% appaloosa is was er dus een risico op een eenkleurige.