Rijden op een belg lomp?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bella

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 19:45

Heb een blauwe maandag op een belg gereden en vond mezelf helemaal stoer. Zo lomp als in breed zitten ofzo vond ik het helemaal niet (dat verbaasde me zelfs). Had alleen nog wat problemen met voorwaarts. Zat op een merrie die amper wat kende onder het zadel *lees: hooguit enkele keer zadel op gehad en echt op 1 hand te tellen met een persoon erbij op*. Maargoed...die had dan momenten dat ze stil ging staan en ECHT NIET meer voorwaarts wou...hehe

Vind Belgen hele intelligente dieren. Ze kunnen onwijs gebruik maken van hun kracht, maar deden dat helemaal niet, waren soms haast beter te hanteren dan de fjorden waar ik ook veel mee werk/te maken heb. En als ze eenmaal liepen waren ze ook erg leuk te rijden!

Muzefee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 20:41

Royaltjuh schreef:
Nou, ik ga het ook proberen binnekort. Een kennis van me heeft een (dacht) 7 jarige belg, en vroeg of ik er een keertje op wou! Haha natuurlijk laat ik dat niet voorbij gaan, lijkt me echt superleuk en apart

Hihi... toen kwam ik nog es aan met de weddenschap... als jij met haar naar een wedstrijd gaat krijg je van mij 100 euro... denk dak het verlies doe je geheid een keer

AnneloesF

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 17:11

Welshfanatic schreef:
Royaltjuh schreef:
Nou, ik ga het ook proberen binnekort. Een kennis van me heeft een (dacht) 7 jarige belg, en vroeg of ik er een keertje op wou! Haha natuurlijk laat ik dat niet voorbij gaan, lijkt me echt superleuk en apart

Hihi... toen kwam ik nog es aan met de weddenschap... als jij met haar naar een wedstrijd gaat krijg je van mij 100 euro... denk dak het verlies doe je geheid een keer

Uh ja Jody, ik ben wel zo gek dat te doen idd.... of het zover komt weet ik niet, maar ik sluit niets uit haha! Ga maar vast sparen.

Ziiggy__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 17:14

ik vind het juist super gaaf om een keer op een belg te rijden heb het een aantal keren gedaan, maar houd het toch bij mijn kwpner..

Mayra_

Re: Rijden op een belg lomp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 20:50

Ik vind het erg super gaaf uitzien mensen op een belgisch trekpaard! Mij lijkt het ook erg leuk om eens op zo'n paard te mogen rijden alleen lijken ze me wel erg sterk.