Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
heb geen zin in ruzie

Ik ga er daarom ook niet meer op in...
en gewoon ieders eigen mening
*back to the onderwerp *
) anders lees het topic door dan weet je het vanzelf
, want allebei de moeders fokken al jaren zonder dat de veulens te ver naar voren staan, en nu allebei de veulens, met dezelfd vader, dus is bijna zeker, iemand nog meer last van? winia4ever schreef:ladyVal: mooi paardje heb je hoor, wat een mooi dikke voorkuif heeft ie haha, ik denk dat ze qwa bouw meestal naar een fries zullen afwijken omdat een fries veel zwaarder is gebouwt..ik denk dat je het dan het zelfde krijgt als met kleuren! wit en zwart mengen komt zwart er ook meer door heen omdat hij donkderde is! snap je me nog hahaha...maar dat DENK ik...
friezenluver schreef:brave Sfief*back to the onderwerp *
allebei de arabo veulens staan te ver naar voren op hun voorhoeven ( de ene aan de lkoinker kant, de andere aan de rechterkant ) en dit licht aan hun paps ( mag ik nu de naam van de paps noemen?) anders lees het topic door dan weet je het vanzelf
, want allebei de moeders fokken al jaren zonder dat de veulens te ver naar voren staan, en nu allebei de veulens, met dezelfd vader, dus is bijna zeker, iemand nog meer last van?
* hij werkt bij ons op school * winia4ever schreef:leuk paardje hoor, maar ben het met sherif eens,
ambertjuhhhL ik kan het wel een beetje uit de laatste foto halen dat hij met die neusgaten lekker aan het blazen is...maar voor de rest niet echt, voor ik zo kan zien van de foto, maar wel een mooi paardje![]()
groetjes
Sfieke schreef:Naja ok, dan is het geen ras.