[draver] Uriah Heep

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CeresMenM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 11:58

Maar als onze Mayday aangegeven wordt met M9, hebben we het dan nog wel over dezelfde fokmerrie?

Groetjes Margo

ruitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 12:02

Jawel:

Een draver moet bij zijn geboorte aangemeld worden bij de NDR( het stamboek dus) . Maar sommige fokkers weten nog geen naam voor hun paard, of willen hem later verkopen en geven daarom dus geen naam. Omdat het paard dan dus zonder naam geregistreerd staat bij het Stamboek krijgt ze een nummer.

Maar Mayday heeft dus gewoon later een naam gekregen, en staat NU niet meer onder M9 in het stamboek maar onder Mayday.

Alleen in het boek waarin ik haar heb gevonden stond ze nog als M9, omdat dat het eerste jaar was dat ze in het stamboek stond.

Snappen jullie het nog ?

LadyF

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-06 14:05

ruitje schreef:
Jawel:

Een draver moet bij zijn geboorte aangemeld worden bij de NDR( het stamboek dus) . Maar sommige fokkers weten nog geen naam voor hun paard, of willen hem later verkopen en geven daarom dus geen naam. Omdat het paard dan dus zonder naam geregistreerd staat bij het Stamboek krijgt ze een nummer.

Maar Mayday heeft dus gewoon later een naam gekregen, en staat NU niet meer onder M9 in het stamboek maar onder Mayday.

Alleen in het boek waarin ik haar heb gevonden stond ze nog als M9, omdat dat het eerste jaar was dat ze in het stamboek stond.

Snappen jullie het nog ?

Ikke wel, ik begreep dat uit je eerste reactie over Mayday al geloof ik.

ruitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 14:21

Ik vind Mayday op de foto een plaatje trouwens!

Uriah heeft ook een mooi koppie, volgens mij groeit die nog best wel uit tot iets moois!

CeresMenM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 21:42

LadyF schreef:
ruitje schreef:
Jawel:

Snappen jullie het nog ?

Ikke wel, ik begreep dat uit je eerste reactie over Mayday al geloof ik.

Ja, t was n beetje laat, maar bij mij komt t nu ook duidelijk binnen. Bedankt voor de toelichting!!!