Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sees schreef:SandrO ik vind die van jou trouwens helemaal geweldig. En die van Winkie had ik al eens vaker bewonderd...ik val op bont!!!!!
Winkie schreef:@ SandrO: Die foto op het strand is echt geweldig dat ie los loopt! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Nee grapje hoor! Hij loopt aan de longe maar de fotografe ( quarterh0rse hier op bokt) heeft de lijn weg gewerkt. Maar het staat wel stoer he???Citaat:gewoon goed trainen en fluiten als hij terug moet komen Nee grapje hoor! Hij loopt aan de longe maar de fotografe ( quarterh0rse hier op bokt) heeft de lijn weg gewerkt. Maar het staat wel stoer he???
verrassend he.. Maar ik ga het denk wel doen als hij later groot is
Dressuur lijkt me wel wat en misschien een paar endurance wedstrijden. Lijkt me ook heel gaaf om te doen. Ik zie wel
Zo lang we er beide maar zin in hebben he.Winkie schreef:Citaat:gewoon goed trainen en fluiten als hij terug moet komen Nee grapje hoor! Hij loopt aan de longe maar de fotografe ( quarterh0rse hier op bokt) heeft de lijn weg gewerkt. Maar het staat wel stoer he???
Haha dat dacht ik al wel hoor. Ik denk ook dat niemand na dat verhaal van die strandrit z'n paard ooit nog los laat op het strand. Maar is echt heel mooi weg gewerkt.
Ik rijd ook geen wedstrijdenverrassend he.. Maar ik ga het denk wel doen als hij later groot is
Dressuur lijkt me wel wat en misschien een paar endurance wedstrijden. Lijkt me ook heel gaaf om te doen. Ik zie wel
Zo lang we er beide maar zin in hebben he.
Hoe zit dat met die van jullie? Kennen ze een beetje springen? Zal wel denk!

kom ik erachter dat de vader anda is *vork*