Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Leonoor schreef:Dan moet hij op het gras met kalkoenen. Blootvoets wordt niet gewaardeerd, integendeel, is verboden.
snowdon schreef:Leonoor schreef:Dan moet hij op het gras met kalkoenen. Blootvoets wordt niet gewaardeerd, integendeel, is verboden.
Huh waarbij is blootvoets verboden? Bij een concours op gras?
Leonoor schreef:Bij mijn nieuwste aanwinst ook en die komt niet eens uit Engeland/Ierland
), Misschien dat ik mettertijd wel eens durf te vijlen, maar voorlopig niet. Indezz schreef:Zie je vooruitgang met deze manier van bekappen?
Indezz schreef:Leonoor schreef:Baggio stond voorheen wel op ijzers en gaat er misschien weer op als het buitenwedstrijdseizoen begint.
Wat is het voordeel van ijzers behalve dat ze soms wat mooier lopen?
Het lijkt mij dat ze ook sneller uitglijden, of is het alleen maar in een zandbak de wedstrijden? Ik weet dat mijn vriendin met haar Fries ook wel een een buitenbak op een grasveld had...
Indezz schreef:Is hij mak genoeg om zijn benen en achterbenen te pakken???
Dat is iets wat mijn hengsten nog steeds "eng" vinden....
Indezz schreef:Om de zes weken bekappen.... dat is snel...... Doe je natuurlijk bekappen zelf? Zie je vooruitgang met deze manier van bekappen?