ze is egt gaaf!!!! ja inderdaad dat hoofd. viel me ook op. de jouwe heeft een korter breder hoofdje. ze is ook donkerder. wel leuk zeg! heb je er wel eens aan gedacht om ze te laten dekken?
jaha, maar aangezien ik haar zelfs zelf moet enten omdat de dierenarts niet in de buurt kan komen, is K.I. geen optie en ze is niet echt toegangkelijk voor andere paarden, dus dat is dat nogal moeilijk
ik wil die van mij volgend jaar laten dekken. vind haar nu nog te jong. ze gat dan een weekje naar de hengst toe. ik wil wel eerst daar kijken of die hengst met zo mooi is als op de foto's en kijk dan gelijk hoe het er daar uitziet. ben nogal een pietlut wat dat betrefd en laat niet zomaar even ergens me paardje achter. (zie er nu al tegenop dat ze een week weg is pffff)
dit is trouwens de kleur van haar wintervacht. Hierna wordt ze een soort van oranje en haar zomervelletje heeft ongeveer de kleur van die van jou. Ze is een soort van toverbal!
door welke hengst en waar ga je haar laten dekken? Jammer, maar dat is voor mij echt geen optie, ze zou de hele boel afbreken daar. En de hengst is elkaar slaan... Ze is in Canada gedekt, voordat ze in quarantaine ging. Ze heeft de hele nacht geknokt met de hengst, en het heeft of niet gepakt, of het is gewoon niet gelukt . Ik wil niet zoveel risico lopen met haar. Ze is net helemaal gezond en vrolijk, dat heeft me vier jaar gekost!
dat is idd het belangrijkste. ik wil wyona laten dekken door de enigste lombart morgan in europa. hij staat in turhout. lijkt erg veel op de jouwe zo met die manen lichter. hij is lichter bruin ook. gaaf beest vind ik dat.
dat wou ik ook zeggen ja. snap egt niet hoe ze erbij komen. dacht al dat ik blind aan het worden was hahaha. het is trouwens geen lombart maar lambert morgans. foutje bedankt haha. heb net nog even gekeken naar de foto's maar zijn moeder heeft lichtere manen en hij niet. die 2 lijken egt veel op elkaar. wil je de site ook bekijken? ik heb geen idee van welk soort wyona is. weet wel de afstamming heb jij een site waar die hengst op te bezichtigen is?
nee, ik heb een tijdje contact gehad met een vrouw die alle morgans in nederland in een databade heeft gezet. Zij wilde graag wins stamboom hebben en toen ze die had gezien wees zij mij erop. Ik heb verder zelf geen idee hoe of wat
zonde had het wel leuk gevonden. heb nog nooit van dat ras gehoord. dit is die site van cres beetje verouderd maar hij zei dat volgende week ofzo een nieuwe kwam. http://www.morganhorse.be/frnl1.htm
nee, dat zijn types, zoals je binnen het ras KWPN ook een tuigtype hebt en een rijtype. Hetzelfde ras, andere bouw. Een lippit is een wat zware traditionele bouw en de lampert is wat fijner en sierlijker. Win is een combi als ik het goed heb.
wat zou die van mij dan kunnen zijn? ik denk zelf een lambert (door het hoofdje) vind het wel erg verwarrend hahaha daar was mijn oog op gevllen maar die staat in amerika niet egt aan te rijden dus haha
neem aan van wel. heb trouens al contact gehad met de eigenaar van die hengst. hij kent mijn merrie en zijn moeder en wist me vanalles te vertellen. was daar egt blij mee! er moet ook nog een zusje van haar in limburg zitten. nu maar hopen dat zij ook op bokt zit? die opa is trouens schitterend. egt kwijlen. zal eens kijken of ik die foto kan plaatsen hier