. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
.showteam schreef:Oke als het allemaal doorgaat had ik het volgende plan bedacht:
We zouden dan ong. 1x per maand trainen en vlak voor een show wat vaker. Eerst houden we even een kennismaking om te kijken of het wel klikt tussen de shetjes en tussen de baasjes.
Iedereen mag zijn/haar ideeen op tafel gooien en de kwaliteiten van zijn/haar pony. Dan proberen we daar samen een leuk showtje van in elkaar te zetten en dat gaan we dan oefenen.
Wat de shetlanders betreft heb ik nu al redelijk veel mensen die het "leuk" zouden vinden om zoiets te doen daarom ben ik opzoek naar zoveel mogelijk verschillende kleuren en variaties van pony's.
Ukki mijn pony is een vosschimmel (zie profiel). Het klinkt misschien een beetje als discriminatie maar alle andere kleuren krijgen voorang op zwart. Domweg omdat zwart niet echt spreek (sorry daarvoor maar ik heb ook een zwartbonte shet die niet meedoet) Ik ben opzoek naar ong. 4/5 shetlanders zodat we een leuk groepje kunnen vormen. Maar zwarte shets maken wel kans maar dan moeten ze wel iets meer kunnen.. Bijv. niet alleen maar er leuk op kunnen zitten of zoiets dergelijks maar wat speciaals.
Als er nog meer vragen zijn stel ze gerust!
Oja we zijn al verzekerd van een show in Augustus voor de Utrechste Paardendagen dus als het voor die tijd nog op touw gezet kan worden zullen we daar onze kunsten laten zien..