Engels volbloeden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Junsterrr

Re: Engels volbloeden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 13:23

ik heb ook een Engels volbloed gehad maar voor 2 jaar geleden is die verkocht aan een manege in Arnhem ik kwam hem daar wel eens opzoeken tot op een dag dat ik kwam en zijn stal was leeg ik snel naar het kantoor rennen van de eigenaar daar en toen zat er een vrouw en die zei ik heb deze manege over genomen en dat paard ( die van mij dus ) verkocht .. K vroeg waarheen en toen zei ze tegen mij dat gaat je niks aan ... Ik ben nog steeds op zoek Champ stamboek naam: Simon Templair hij is ongeveer rond de 16 a 17 jaar oud ... En is donker bruin en heeft zwarte manen en staart op zn linker voor hoef heeft die een witte kroon rand hij is de rond de 1.63 ongeveer ... Als iemand weet waar die staat laat het met dan weten geertjah@hotmail.com bednakt alvast ...

grotevos

Re: Engels volbloeden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 20:54

Heb tot december 2005 gewerkt op een renstal en vind Engels Volbloeden ontzettend fijne paarden om mee te werken.

biancc__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 09:31

haha ik herken het verhaal van Noon heel erg. Ik heb zelf ook een engels volbloed. Hij is 15 jaar en hij is een nakomeling van Jules Favre. Hij gedraagt zich af en toe als een puber die de kolder in zijn hoofd heeft. Vooral als ik iets vraag waar meneer het niet zo mee eens is. Wanneer hij je geaccepteerd heeft, is het een vriend voor het leven. Het kost wel eventjes om het vertrouwen voor je te winnen.
Ik kan ontzettend om hem lachen, het is ook zeker een schatje! En galopperen kan hij als de beste!

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 10:46