Welk ras?!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Targaryen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 13:07

Tja..
Haflingers kunnen opzich best veelzijdig zijn, evenals Tinkers, Dravers enz.
Ik zou toch ook maar zoeken naar een paardje die je meteen opvalt, waar het mee klikt enz.

mcrielaard

Re: Welk ras?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 23:21

Ga gewoon lekker op internet, bij handelstallen, enz kijken op zoek naar een paardje wat bij je past. Karakter is vaak niet echt rasgebonden, en in principe is elk ras geschikt voor een recreatieve ruiter.

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 23:27

fjord, haflinger, fries, enz enz enz..

Edit: een Welsh Cob! super beestjes!!

_Micha_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 23:31

waarom zou je niet naar ras zoeken? je moet toch weten wat je wilt anders kan je overal gaan kijken, volgens mij zit in bijna elk ras wel een paard dat bij je past.

Tonke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 22:11

Ik zou een fries aanraden maar dat komt omdat ik een friesefan ben. Je moet gewoon eens rond kijken en kijken welk paardje het best bij je past.

Auky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 21:07

Ieder paard is anders, onafhankelijk van welk ras het is.
Ik zal zeggen, kijk eens lekker rond op internet naar pony's die je aanspreken.

Maar mocht je echt op ras willen zoeken (en een paard willen ipv een pony) kan ik je een Fries aanraden, toppaarden!

gaska

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 21:21

Als je voor de ijslander zou kiezen moet je wel ervaring met de extra gangen hebben En als je dat niet hebt en wel een ijslander zou willen kopen dan is het verstandig les te nemen van iemand met ijslander ervaring die je kan leren hoe je met die extra gangen om moet gaan enz....
Ik heb ook een ijslander en nog niet heel veel ijslander ervaring en les ook Alleen staat mijn ijslander te koop omdat hij nog veel dingen moet leren en ik niet genoeg ervaring heb voor die dingen.....
Hierna koop ik zeker weer een ijslander!

Iedereen zegt niet op ras zoeken maar als dat ras nou echt je lievelings ras zou zijn dan ga je toch niet voor andere rassen zoeken?
Dus als je op ras wil zoeken doe je dat gewoon

Nu hopen dat je snel je ouders over kan halen om een paardje te kopen