Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik ben ook erg trots op haar, lekker hoofdje he...
punkies schreef:ben niet zo'n super arabjes fan, verder is ons Manga wel een leuk paard hoor (staat trouwens op dezelfde site op Manga van Kloosterend)
*Edit: *bekijkt je profiel. Ik moet wel zeggen dat ik die van jouw uitzonderlijk mooi vind!

)Peterina schreef:Dank U. Zij was maar 10 weken op de foto en dood op! Julie had helemaal geen probleem om de twee vast te houden, Fancy stond er gewoon te slapen! Het waren de laatste foto's van de dag en waren net gemaakt voordat ze op de trailer gingen.
Dit is de link naar Ma-Gomez's blad op de Hengsten lijst van de Royal Belgian Palomino stamboek. Zijn eigenaar spreekt Nederlands (niet altijd vanzelf sprekend bij de R.B.P.)
Ik denk Gomez heel geschikt zou zijn voor je merrie. Hij heeft een uitzonderlijke brave karakter, is heel makkelijk in omgang (ook bij merries in de beurt), heeft al verschillende bereden competities bij de B.A.P.S. gewonnen, is gelaureert in 2004 als DE halfbloed kampioen van B.A.P.S., hij is ook al meervoud Supreme Champion geweest bij de R.B.P. op kleur en model et allures. Hij is goedgekeurd bij de B.A.P.S. en is ook levenslang goedgekeurd bij de R.B.P.
Ik weet niet wat zijn dekkingsgeld is (dacht wel rond de 500 euro - maar dit van horen zeggen), daarvoor zou je Pascal moeten bellen. Je mag gerust mijn naam laten vallen want Pascal en Laeticia zijn goede kennissen.
Het zou kunnen zijn dat hij voorgebracht wordt op de voorjaarsshow 2006 in maart. Dit zou een ideale gelegenheid zijn op hem te bezichtigen.
Zijn link:
http://www.royalbelgianpalomino.be/stambomen/M-A%20GOMEZ.pdf
sabien schreef:Ik heb ook een palomino met arabisch bloed, 45%! Zijn vader is neron, een platenbonte vos, en zijn moeder speedy volita een valk.
neron ken ik wel ja!!
remsy schreef:wees blij dat deze El Bedavi XXII waar dus jou hafje(mams) vanaf stamt bestaan heeft.en via de Quarter (paps) Byerley Turk, Godolphin Arabian en anderen
Want zonder De Arabieren en nog een paar invloedrijke rassen waren er nooit de rassen geweest die er nu zijn.
Maar bij jou paardjes is het percentage Arabisch bloed zodanig laag geworden dat jij er dus niet eens over hoeft te spreken er zit Arabisch bloed in ze stammen in jou geval alleen nog maar Van een Arabier af meer niet.
En er word in dit topic gevraagd Palomino´s met een bepaald percentage Arabisch bloed, en niet Palomino´s die oorspronkelijk van de Arabier afstammen
phannie schreef:RaQuKA; jammer dat je er geen papaieren bij hebt, stiekum hoop ik wat familie te vinden van mijn merrie, maar wel een leuk paard joh! de kleur zoals jouw paard op de foto heeft, dat heeft mijn merrie in het najaar
phannie schreef:remsy; ja klopt, palominos die een bep. % arabisch bloed hebben.
het is dus niet de bedoeling dat ik speciaal opzoek ben naar familie van mijn paard, maar het is natuurlijk erg leuk als ik die wel vind
phannie schreef:ik heb het al eerder gezien, de pedigree zoals op die site vermeld klopt niet, dat hebben ze me vanuit belgie al verteld, er zit een rare fout in.van haar moeders kant is het;http://www.allbreedpedigree.com/ghibli dit is haar moedersvader.
en haar moeders moeder; http://www.allbreedpedigree.com/katun, (ik weet alleen niet hoe ik een link in bokt moet zetten die je meteen aan kunt klikken, maar je kunt m even kopieren en plakkendit zijn dus de ouders van Rhicca, de moeder van phanika.
25% arabier het lijkt alleen aan t karakter te merken af en toe wel 100% beetje adhd beest
xjessx schreef:Ik heb er 125% arabier het lijkt alleen aan t karakter te merken af en toe wel 100% beetje adhd beest
xjessx schreef:Ja idd ik snap wat je bedoeld, palomino is net wat lichter enzo maar de manen en dan dr vacht is toch weer palomino, hmm kan t niet uitleggen