Op zich zou je er best een paar goeie punten uit kunnen halen, qua karakter ed, maar mooi kan ik het zeker niet vinden...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Het is altijd afwachten wat er uit komt.

kimmy1986x schreef:ik vind ze ook heel mooi
ik wil mijn arabische merrie laten dekken door een fries dat veulen blijft dan gewoon van mij, maar als ik het zo bekijk zit er toch gewoon 50% arabier en 50% fries in of zie ik dat helemaal verkeerd hoor het graag van jullie

.

.

Haffiej_gurl schreef:De Fries en de Arabier bestaan nog steeds hoor![]()
Dus ik vind niet dat de rassen worden verprutst
De ene natuurlijk iets minder mooi dan de ander, maar dat is bij alle rassen/kruisingen zo.
tweety_be schreef:Hoi!
Ik werk in een supermarkt en 1 van de klanten begon afgelopen week over een kruising van een Fries x Arabier. Deze heeft een speciale naam, maar ik weet niet meer wat ze nu juist zei, haha. Kent iemand de naam ervan?
Heeft iemand foto's van zo een kruising?? Die vrouw zei dat het echt prachtige beesten zijn, maar wil daar nu graag eens een foto van zien! Ik ben dol op Arabieren en Friezen, maar ze verschillen toch een pak, dus ben wel benieuwd wat zo een kruising geeft!
Die vrouw zei ook dat ze hier (in België dan) nog niet veel voorkomen en dat die kruisingen nog ontzettend duur zijn. Wil toch graag zo eens een foto zien! Dus als iemand een foto van zo'n kruising heeft, posten maar
Alvast bedankt!
Groetjes

FabArab schreef:Turbo Fries
)